sobota, 30 czerwca 2012

Post o Lux .

 Prosiliście o post z info o Lux.  xd W końcu nie każdy wie co ma ona wspólnego z 1D.


Więc tak..    Lux to córka  stylistki chłopców z One Direction. Są jak widać Bardzo przywiązani  do małęj dziewczynki .. i traktują ją jak siostrę. Jest córką Lou   Teasdale  i Tom'a  Atkin .


Dziewczynka urodziła się  11.09 .2011  roku. 
Ma ona również twittera założonego przez Stylesa.   Dokładniej nazywa się   :

 LUX  ATKIN  /  TEASDALE  

<KLIK> 

( zastanawiam się kto go prowadzi xd  )

ORAZ   twitter  mamy i taty  dziewczynki :

<KLIK>
<KLIK>

I   kilka  filmików  o Niej  :




Kilka zdjęć małej :




 



  

image


 



Z tatą  Tomem :




Rodzice Lux :






I mama Lux :


 


Harry  zmienia  pieluchę  małej :



Tu Hazz , mama Lux i mała .




Mała  dziewczynka  po urodzeniu :





 


Mam nadzieję ,że post wystarczająco dobry ; D    +   Od dziś zamiast jednego teledysku  pojawi się u nas  tzw.  SCM  Music Player .   Bardzo łatwo go wyłączyć i  nie będzie się sam odtwarzał.





By  Anka


10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też zastanawia kto go prowadzi, bo mnie Lux followuje ! ; p xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ;) bardzo fajny blog i b.ciekawa notka. Mnie niestety Lux nie followuje ani chłopaki 1D też nie a wielka szkoda. Chciałabym kiedyś popisać z Nimi czy pozdrowić albo ogólnie spotkać, ale wiem że pójdę tylko na ich koncert w Polsce o ile będzie. Nie wiem nawet czy vipowskie sb kupie, bo nie wiem ile będą kosztować. Ale pewnie wszystkie pójdą raz dwa więc...pewnie i te normalne pójdą jak świeża bułeczka z serem więc podsumowując nici z koncertu...choć mnie na niego stać to pewnie nie pójdę bo bd wszystkie wyprzedane. Bo znając moje szczęście to seryjnie...-,-
    Wejdziesz na mojego bloga z opowiadanie o 1D i skomentujesz? Bo wiesz zależy mi na opiniach ;) Bardzo proszę ;) http://wmyb-heartbreaker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. na jakiej stronie można ściągnoć "look after you" wwersji Louisa??? prosze podajcie mi! on tak ślicznie to zaśpiewał ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka słodka Lux.. :D fajna notka :D '

    Wysłałam dzisiaj wam ten plakat, przepraszam, że tak óżno alen ie mogłam wczesniej,bo na kompie mnie nie było

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham , kocham , kocham Lux ! Ona jest strasznie słodka ! : ****
    < 3333

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna notka. Lux jest słodka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. sorry ze dopiero teraz sie to pytam ,ale kim jest tak wlasciwie ta Lux?? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lux - córka stylistki chłopców

      Usuń
  9. teeż mam urodziny 14 marca. ; ) zaajeebisty blog . <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!