niedziela, 10 czerwca 2012

Newsy.

Hey. I jak Wam się podoba praca nowej redaktorki ?  :DD Koniec weekendu .. ale na pocieszenie to jeszcze 18 dni do wakacji ! o.O + Od dziś mamy  ' blogowe'  rybki xd   . Zjedźcie na sam koniec naszego bloga  i macie rybki :33   . Można je karmić . Są różnego koloru i wgl XD  I wie ktoś jak się robi zakładki pod nagłówkiem  na blogerze .. ? Ja nie mam pojęcia.. ..


Chciałam Wam polecić te blogi :  <KLIK>  i  ten <KLIK> .


Dziś jest mecz  Irlandia vs. Chorwacja :3 .Niall kibicuje swoim :DD




  f.  Chorwacji

     f. Irlandii  xd




Podobno gdy chłopcy znowu zawitają do LA na koncercie zobaczymy wujka  Simona . :DD


Zayn i Paul .





Zayn skręcił nadgarstek  gdy był na siłowni . Jak ? Za mocno walił w worek treningowy.. Biedactwo.. ;c


Około 2 godziny temu Harry pływał w basenie :33


Chłopcy byli na obiadku  u Gordona Ramsey'a (kucharza).  Niall na pewno go pokochał XD


Nie wiem jak wy ale ja się nie zdziwie jak któryś z nich obudzi się  żonaty XD . Bo wiecie .. Vegas słynie z szybkich ślubów ( branych pod wpływem alkoholu )  tak na spontana .. imprezy i wgl ..


Wczoraj Zayn pływał w hotelowym basenie.. Ej a ty przypadkiem pływać nie umiesz ?

Zayn z  uczestniczką Idola  Jessic'ą  Sanchez . ( Ona jest znana  USA. )




Chłopcy byli  przedwczoraj na Uniwersytecie  w San Diego i Zayn podarował fance swoją  uniwersytecką marynarkę.   *.*

Dziś w trendach było   # Zayn and  Jessica  :)


Liam podniósł Zay'a *.*


A tu chłopcy wczoraj z Gordonem Ramsey 'em .

Zdjęcie: Chłopcy wczoraj z Gordonem Ramsey'em :)


Dan na koncercie w LV




Harry dodał tą fotkę na instagrama z podpisem  "  Thanks Lee "  :DD




A to wielka szczęściara czyli dziewczynka , która przeprowadziła wywiad z Zaynem :D




A tu wideo z tego wywiadu :

   



Zayn w tym wywiadzie ( 1:00 )  został zapytany o to " czy poszedł by na bal gdyby jakaś dziewczyna go o to zapytała  " , a ten odpowiedział ,że nie wie co by na to jego dziewczyna.  Potem reporterka zapytała czy jest ona z Little Mix  a on odpowiedział ,że tak.  - Dobra dobra Malik .. nie chwal się nie chwal bo nie każdy ją lubi... -,- 

Nie  wiem jak wy ale uwielbiam Eleanor i Danielle a nie cierpię Perrie . 



1 : 53 Niall i Lou krzyczą chyba  " Fuck you  " ; " Thank you " .



Tu fotka z wczorajszego koncertu  .. Zayn ma bandaż ;c

Zdjęcie: Zayn wczoraj na koncercie miał bandaż na prawej dłoni ;( / Martii


Liam i Louis z fanką :D

  Louis   idzie boso przez świat a Liam bez butów XD hahaha .



Zayn z ostatniej nocy  xd




Ta fotka to prawdopodobnie z tego pływania na basenie..

  Czy mi się zdaje czy on podrywa tą laskę ? xd


Miłego wieczoru / południa :DD


By   Anka

15 komentarzy:

  1. Pościk super jak zawsze. Rybki też. A co do zakładek - to musisz dodać najpierw przynajmniej jedną stronę, oprócz tej głównej z postami. W tym celu wejdź w "Przegląd" (statystyki tam są itd.) i tam po lewo będą linki, m.in. "Strony". Kliknij. Następnie masz na górze "Nowa strona", więc musisz to wybrać. Dalej pozostaje tylko swtorzyć stronę (lub więcej), zapisać ją i wybrać "Pokaż strony jako...". Decyzja należy do Ciebie. Mam nadzieję, że pomogłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale łach z tymi rybkami. ;p hahhaha, nie tylko tobie sie tak wydaje. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. dziś kibicujemy IRLANDII ! ... żeby wygrała , Niall będzie szczęśliwy . ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Extra (: Zawsze mnie ciekawi skąd blogerzy o 1D wiedzą te wszystkie rzeczy :/ Podpowiesz?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, ja też się nad tym zastanawiałam.. ale to powinie z jakiś stron. :)

      O.

      Usuń
    2. to jest nasza tajemnica zawodowa :D

      Usuń
  5. super są te rybki :) :) ale frajdę mamy z nimi :) :) :)
    biedny zayn :(

    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog i rybki patrzcie świetny cover what makes a beautiful sory za błędy------ http://besty.pl/1228896 -----jest spoko ale nie zgadzam sie z opisem że jest lepszy bo 1D są najlepsi przesłuchajcie

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahah ale mam zaciesz z tymi rybkami xdd

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jesteś jedyna :P
    Ja lubię Eleanor i Danielle a Perrie nie cierpię -.- :P :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja odpowiem . Klaudia pisze exttraa imaginyy i miło sie takie czytaa . Niech zostaniee ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje kochane Directionerki, nie tylko Wy nie lubicie Perrie..;|
    Kocham Dan i El, ale ta picza Edwards mnie tak drażni, że mam ochotę wywalić jej liścia przez monitor ! ;DDD
    Pozdrawiam wszystkie redaktorki tego bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj , moj biedny Zayn ;( dokladnie,niech sie nia tak nie chwali...ej a ja chcialam zaprosic go na bal ;P w d*pie mam zdanie jego dziewczyny i juz ! XD

    OdpowiedzUsuń
  12. tez nie lubie Perrie..........Eleanor tak sobie - nie mam nic do niej ale najbardziej lubie Danielle ;) jest swietna ! XD a praca nowej redaktorki oceniam na 6 ! =) suuuper pisze ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie przepadam za Perrie..
    Mogłabyś przetłumaczyc ten wywiad? :>

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!