środa, 27 czerwca 2012

newsy

niestety wczoraj nie mogłam napisać notki . lepiej sie przyzwyczajcie bo teraz całe wakacje takie bd -.-
rodzice zabierają mi mojego najukochańszego lapca do swojego sklepu do monitoringu -.- mam jeszcze innego kompa ale na tym mam  wszystko zapisane i wgl ....więc dziś musze wszystko jakoś wziąć na 2 kompa i bd sie starała pisać jak najczęściej , ale nie bd już tak często na kompie bo bd musiała dzielić go z mamą ! -.- może jeszcze tata to odwoła bo narazie mam focha na cały świat , mam strajk głodowy , wczoraj mama sie darła że mam zjeść obiad ale i tak nie zjadłam xd i wczoraj przespałam cały dzień , wstałam tylko na 2 h do stajni  xd może pomoże xd ale się rozpisałąm xd

Harry dod na TT
 to zdj z tym kolesiem co zrobił o nich kreskówke ! więc jednak może to prawda ze bd podstawiac do nast kreskówek swoje głosy :D

wczorajsi chłopcy w Atlancie :








Zayn narysował Harrego

ma talent chłopak xd

Zayn'owi wczoraj zespuł się telefon . :( dlatgo też nie tweetował .

wczorajszy zamach na Liam'a :P

Lou i Elka w piżdamkach <3 awwwwwwwww

M&G





 Niall co Ty robisz ? Lou zazdrosny , Liam wygląda jakby tańczył , a Zayn nie ogarnął ....


ahahahahahahahhahaahahhaha xd

Zayn pomógł Harremu wrócić na scene , tylko niewiem poco dlaczego on tma nie był xd

jakoś dziwnie się czuje.mój mózg się pryzwyczaił do spania , więc chyba pójde spać bo mi się chce .
w ndzl mam zawody w Białym Borze . jak ktoś tam mieszka albo w okolicy to wbijajcie xd już się stresuje xd nieiwme kiedy napisze jeszcze wam notke .pisałam na górze czemu .
pisałyście w komentach że chcecie mnie zobaczyć , tylko poco xd trzeba było wbijać na konferencje to byście mnie zobaczyli . może wstawie zdj za jakiś czas , ale możeeeee xd jeżeli bd jeszcze potem na kompie to  nie piszcie dziś do mnie bo jestem jakaś pierdolnięta o.O Anka też + jakaś nawiedzona jest O.O
dobra cześć xd

Paula!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wiecie co ? tu powinny być emotikonki . xd














14 komentarzy:

  1. Zayn z jakim uśmieszkiem się wpychał między El a Lou. No i ta dziwna mina El...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia Fotka Niall'a i Harry'ego

    OdpowiedzUsuń
  3. No Zayn za kolegów sie wstydzisz? ;/ ;P Zapraszam na bloga ----> http://dirtybas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha.. te zdjęcie na końcu z Niallem i Hazzą... :D
    Lou i EL tak ślicznie razem wyglądają... a Zayn się wpycha między nimi.. haha. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zayn *.* W Białym Borze ?! OMG , ja mieszkam bardzo blisko :D wgl. miałam iść tam do szkoły :P

    OdpowiedzUsuń
  6. DO ANKI :
    ZWOLNIJ TĄ PAULE ! Nie dość , że pisze te swoje " notki na szybko " , które zawierają dużo błędów , to jeszcze pisze , że nie będzie notek pisać !!! I najważniejsze , że cię wyzywa ^ ( " Anka też + jakaś nawiedzona jest O.O " ) I nie martw się , że będzie mniej redaktorek , bo pewnie zaraz jakaś dojdzie ( dużo dziewczyn chce mieć tą posadę )! : D Więc jeszcze raz : ZWOLNIJ MRS STYLES !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram !

      Usuń
    2. hmmmm..... niewiesz o co chodzi , więc się nie odzywaj ;]

      Usuń
    3. Może cię zawiodę , ale wiem o co chodzi !
      Ja to ogólnie do cb nic nie mam , ale powinnaś się poprawić , bo coraz więcej osób cię tu nie chce ..

      Usuń
    4. i wiesz .. po " mrs " , nie pisze się kropki , a " nie wiem " oddzielnie..

      Usuń
    5. No właśnie....ty piszesz tutaj najsłabiej. Wszystko wrzucasz tak na byle jak.....

      Usuń
    6. taktak. wiesz o co chodzi ,z pewnością . Tylko ja i Anka możemy wiedzieć o co chodzi . Ale Anonimy wiedzą wszystko , co nie ? ;]

      Usuń
    7. Ludzie przestańcie robić zamieszanie . Nie zawsze każdy może pisać .. bo ma swoje powody. A po za tym przecież Paulina mnie nie wyzywa XD . ; D To tak dla żartów.. < Facepalm >

      Usuń
  7. Paula ! Ja Cie kocham i Anka nie może Ciebie zwolnic !!! Umiesz manipulować rodziców, więc się postaraj. ;p Notka jak zawsze spoko. ; )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!