środa, 27 czerwca 2012

Newsy .

Przypominam ,że  30 czerwca kończy się  PRZESYŁANIE ZDJĘĆ DO FILMIKU!   Więc Ci co jeszcze nie przesłali a chcą powinni zrobić to szybko. 1 lipca ogłosze zwycięzcę konkursu.   + Mam nowe konto na CZACIE  - pod nazwą :   Rodeway. xd


Patrzcie jaki bad boy ; D ♥


   Zgaduję ,że do hejterów.



Kto lepszy ? Beliebers czy Directioners


  



Harry dziś w hotelu !





Hazz daje całusa fance  *--*






Niall :

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m69yz6pNvV1rwwm04o1_500.gif



Krótki wywiad z Harry'm i Niallem.




Liam , Louis , Hazz  i syn Paul'a.


  


Z wywiadu  fota.





Zayn z fanem zeszłej nocy.


 


Harry  wczoraj  za studiem  w  Atlanta.




Autografy rozdaje ?  ; D


Liam i Zayn podczas koncertu w Atlancie. Malik zboczuchu xd





Niall z radiem ( ?)





Danielle tańczy   . Chłopcy wczoraj  śpiewali piosenkę   MJ    " Man it the mirror " .





Dzięki  za dwa ostatnie filmiki  via. One Direction Polska.  ; )




Elka dodała  jakiegoś bezsensownego  twetta  prawdopodobnie to Tomlinson włamał się na jej konto  XD  A potem go usunęła  . Nie widziałam go  ale znalazłam screna .



  

To chyba ten xd   Ale coś podobno  słyszałam ,że  był tam odznaczony  Harry  o. O



Ja  lecę  <33 Pa. ; D






By  Anka



8 komentarzy:

  1. Harry ma małego focha...przejdzie mu <3
    Directioners lepsi ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No był tam Harry odznaczony. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki filmik ? :O nic nie wiem xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry boski.Zapraszam na mojego bloga prawdziwanastolatka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ja widiziałam jak Elka tweetneła poprostu '' harry styles '' i on byl onzaczony i nic więcej .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty masz tweetera* ? ;p

      Usuń
    2. ma tylko nie chce podać -.-

      Usuń
  6. Jasne, że Directioners lepsi. Ja nie widziałam tego tweeta. :D
    Na pewno do hejterów :D
    Jak coś to ja ci przyślę jutro wieczorem ten plakat, bo jakoś nie miałam czasu zrobić go wcześniej :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!