środa, 13 czerwca 2012

NEWSY.

Hey ! Wybaczcie ,że nic wczoraj nie dodałam ale.. oceny same się nie poprawią xd Masakra z tą szkołą.. najbardziej to nie radzę sobie z matmą -2 na koniec WTF. Wy też pewnie ledwo żyjecie.. ;c



Kto oglądał wczoraj mecz  Polska -  Rosja . ? ;DD  Ja tak ! I muszę przyznać ,że jestem dumna  z tego ,że  jestem Polką . Gol Błaszczykowskiego był świetny . :DD Nasi to potrafią się cieszyć. !






 



Niesamowity gol.

Błaszczykowski ♥

Kuba :)
Wynik końcowy to 1:1   :DDD  . Czyli przewidywany remis .  Chłopcy dziękujemy !   Wczoraj na prawdę ryczałam jak głupia i jak to wspominam to dalej tak mam


Oto wczorajsze/dzisiejsze trendy :

 

Ta reklama jest świetna :DD  i to  "Bez Ciebie nie idę "  Ach.... *_________* . Wzruszyłam się ..










Chłopcy wczoraj :







 A tu Nialler wczoraj :





Podobno w jednym wywiadzie chłopcy przyznali się (wszyscy ! ) ... ,że    nie są prawiczkami  xd  .. Nialler ? Coś nie wierzę.


W nowym  domu Louisa zamieszka razem z Eleanor i ich pieskiem :DD


Tatuaż Danielle :D




Tu Zayn przy Tour busie.


Niall  , Liam i Danielle .


Niall był  wczoraj w kasynie :D  . I podobno w nowy domku Zayn'a znajduje się basen !


Przypominam o wysyłaniu zdjęć ! Na e-mail   blogoonedirectionpoland@interia.pl   . Zbieramy do końca czerwca !  Foti typu  swoje buźki , rzeczy z 1D itp.  Bierzcie udział :DD



Chłopacy w LV..




Jarałam się wczoraj  Szczęsnym w garniturze  na trybunach *____*    A wy..


Hahahah. . Jakie miny XD




Niall nm kibicuje :DD

  Miszcz painta.  Hahahha.



Dziadek Louisa znów nam kibicuje :DD



+   Mój avatar na tt :DDD



Szukacie pięknego i niesamowitego  opowiadania  o Larrym ?  Włąśnie je znaleźliście.  Polecam  opowiadanie  " 99 days without you i Room317   " .  Tu lnik :




<KLIK>


To jest na prawdę tak smutne i tak wzruszające , że ryczeć będzie dłuuuuugo. ;c 



Pewnie widizeliście , ale dodam.  Zayn's niu hałs. 

  O z chęcią zamieszkam xd :33



To tyle xx <3






By  Anka



 






17 komentarzy:

  1. Wiara kibiców zdziała cuda zawsze ^^

    Lou zamieszka z El i psem , Liam z Danielle, a Zayn tą całą Perrie ! Co oni nagle mają - jakiąś nagłą potrzebę na założenie rodziny ?! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię żeby Zayn zamieszkał z Perrie, są ze sobą od nie dawna, a El&Lou i Liam&Danielle są ze sobą już od jakiegoś czasu. Z resztą, chcą mieć trochę prywatności... :p

      Usuń
  2. Macie racja to był mega mecz, a jak okazało się że ten pierwszy gol to był spalony to w moim domu zabrzmiało jedno wielkie ''ku*wa mać'' dosłownie.Niall ma racje wygramy to :)
    Czyżbyś nie poszła do szkoły? ...
    ja też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Zgadłaś. Leń ze mnie XD

      Usuń
    2. To tak jak ze mnie :) cały tydzień nie chodze jakoś udaje mi się mame przekonać chociaż jest trochę wkurzona moimi ocenami bo ze średniej 4.2 spadłam na 3.5 ale to przez to gimnazjum ma na mnie zły wpływ :)

      Usuń
  3. I uśmiech tego chłopczyka po "Bez Ciebie nie idę" ...awwww <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju ! :D piękny ten mecz był *.* Kuba ! *.* hahah , też się jarałam Wojtkiem na trybunach ! :D w garniturku ! *.*
    Co oni k*rwa wszyscy ze sobą chcą mieszkać.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Harry nie lubi słowa 'pussy'... jakoś nie mogę w to uwierzyć... ;P

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5PolCnOUmPY

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny blog.Korzystając z okazji chcę zaprosić Was wszystkich na fanpage'a o 1D na facebooku!Klikajcie "Lubię to" i jeśli możecie rozsyłajcie dalej do znajomych. http://www.facebook.com/OnexDirectionxPoland Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu nie wierzysz że Niall nie jest prawiczkiem ? ma przeciez już 19 lat. nie róbmy z nieog dzieciaka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Niall nie jest już dzieckiem. :D
      I myślę, że Zayn z Perrie nie będą mieszkać razem. Przynajmniej na razie. W końcu oficjalnie parą są dopiero od niedawna, nie ? :D

      Usuń
    2. Nie słyszałaś ? Kiedyś ciągle mówił ,że czeka do ślubu xd a tu takie coś..

      Usuń
  8. także jestem dumna, że jestem polką :) :)
    oglądałam mecz i krzyczałam jak głupia :) :)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pomysł może zamienimy ten blog na bloga o piłce nożnej ? Bezie najlepiej nie ? Po co ludzi tu wchodza lepiej pooglądać sb piłke niż zobaczyc co teraz robi 1D nie? =) -,-Peace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie :) :)

      M.

      Usuń
    2. Pozdrawiam Cie "wierna " "Polko" , która czepia się ,że wspominam o WSPANIAŁYM GOLU Błaszczykowskiego . -.- WTF ? Co wam nie pasuje ? Taka z Ciebie patriotka ,że czepiasz się ,że wspomnę coś o Euro ? Jednym z najważniejszych wydarzeń w tym kraju. ... Widać ,że nie wiesz jakie to ważne dla wielu POLAKÓW ...

      Usuń
    3. Patriotyzm... mówi Ci to coś? :)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!