piątek, 29 czerwca 2012

Newsy.

Hey. Czujecie to ? Już wakacje ; )   Hura.   Prawdopodobnie nie będzie mnie cały wtorek - jade do aqua parku XD    Tak w ogóle to  spedziliście jakoś specjalnie dzisiejsze popołudnie ?  Ja w pizzeri ;D +  Cała godzina stania na słońcu i wysłuchiwanie kazania  jakiś ludzi -,- . Chyba jeszcze 10 min. i UDAR ! xd   Do jutra można wysyłąć zdjęcia na filmik  - swoje fotki z kartkami i napisem np. " I  ♥ One DIrection , czy  One Direction in Poland !   ITD. , lub swoje rzeczy z 1D ; D Wyniki konkursu ogłaszam w  Niedziele . Ps. Jutro post około 16/17  bo spię do 14 ;d





Na  początek .. Taki tam Zayn  xd

http://data.whicdn.com/images/31556022/tumblr_m6ct9hxJC91qbqyaao2_250_large.gif


Dzisiaj w trendach było  " What makes you beatiful " . Dlatego bo zespół Coldplay zagrał wczoraj na swoim koncercie  " Yellow "  zaśpiewali - " That's What Makes You Beautiful" xD



Nialler odkrył długopis z napisem  1D  XD hahaha . Jaki szpan.





Josh  ,Sandy ,, Joey i Harry . Fotka dodana przez Paul'a xd






Tą fotkę dodała Mama Hazzy  na tt XD





Dzisiejsze trendy :





Zajebiste ; D



Louis jak zwykle pajacuje.

http://media.tumblr.com/tumblr_m6dcatIPmn1rofvbm.gif



Larry  *.*

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6dpazn3eO1r8zcy4o1_500.gif


Wczoraj z jakimiś dziwnymi  "stworami " (serio nie znam ich ) XD







+ Mam dla was rozrywkę .  Piszcie w komentarzach  pytania jakie chcielibyście mi zadać . Na wszystkie oczywiście odpowiem !  Xd  Strasznie mi się nudzi ..  CHCĘ WIDZIEĆ FALĘ  Komci <3  ; D



+   Nie ma to nic związanego z 1D , ale uznałam ,że tą piosenkę powinna poznać każda kobieta. xd



Mądre przesłanie XD



Hahaha. Kocham to ! ♥


 



Chłopcy wczoraj. Ciekawi mnie co to ? Xd




Widzicie Niall bez  KOSZULKI !

+  Zabieram się do robienia rysunku któregoś chłopaka z 1D  markerem czy coś takiego xd  Jak mi WYJDZIE  ŁADNIE to dodam  . Bo .. ostrzegam jestem kompletne beztalencie.


Kierując się  tym zdjęciem .. zgaduję ,że ta  w różowym  ( XD )  raczej dała NIALLOWI   nr. telefonu . jak później łatwo się domyślić Horan wypieprzył to do kosza  hahahah.




Lou , Liam , Niall i Olly  wczoraj . Coś mi się wydaje ,że polubili tę wersję rozrywki xd




Ja lecę bazgrolić rysunek a wy wytrzekujcie ; D  <3


By  Anka






17 komentarzy:

  1. Czekam, czekam na Twój obrazek. :D Ja kocham rysować. Ostatnio zaczęłam Zayna i mam już jego portretów chyba z 10.. :D
    Ta piosenka co pokazałaś ma BARDZO dobre przeslanie.:D
    Mnie tez zastanawia co to jest na tym zdjeciu ( 3 od konca ).
    Nie ma na razie pomyslu na pytanie, ale jesli cos wymysle to napisze potem. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. te "dziwne stwory" to postacie z filmu pt.: "Jak ukraść księżyc?" :D oglądałam :)
    notka bardzo fajna :) lubię oglądać zdjęcia z chłopakami :) :)
    a oto moje pytania:
    - gdzie jedziesz na wakacje.?
    - co z twoim kotem? już okej?
    - masz rodzeństwo?
    - twój ulubiony kolor?
    - masz może pomysł na fajne pomalowanie paznokci?
    (jeszcze coś wymyśle)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: powodzenia w "bazgroleniu" :P

      Usuń
    2. Dzięki za wiadomość ; D Bo serio nie wiedziałam.


      1. Najpierw nad basen , potem grille ze znajomymi , Nad morze i prawdopodobnie do Niemiec ; )


      2. Tak już dobrze. Dziś skończył swój antybiotyk , ale naprawdę myślałam ,że nie przeżyje ; <

      3. Niestety.. brata . Nie cierpię go ; /

      4. Mam dokładniej kilka ulubionych. :) m.in czarny ,fiolet i turkus .
      5. Nie za bardzo jestem kreatywna a ograniczam malowanie paznokci do zwykłego koloru xd . Więc niestety Ci nie pomogę. Dzięki za powodzenie ; D ♥

      Usuń
    3. a ja dziękuje za odpowiedzi ;D i nie ma za co ;P
      pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Ja wiem co to jest to 3 od dołuu ;D Jęsli chodzi ci o taką odpowiedź. ;P Byłam na takim czymś w Heide-PArku w Niemczech ;D Jest naprawde extraa ;) To jest taki ala ponton wielki pontom wsiada się do niego po kilka osób i płyniesz w nim ( nie panując nad tym urządzeniem xd) Po rwącej rzecze przepływając przez wodospady itp. ;) Gdy się z tego wychodzi przeważnie jest się mokrym jak nie wiem co , więc nie dziwie się Horanowii <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna ta piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też byłam w pizzeri! :D tyle, ze u mnie były jakieś wredne babsztyle i się nabluzgałyśmy na nie xD a co do pytań...nie mam pojęcia...Może: który z 1D jest Twoim ulubieńcem? Czy kochasz jeść tak samo jak Niall? :) i wstaw ten rysunek, niezależnie jak Ci wyjdzie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tam gdzie nie wiesz co to i Niall bez koszulki, to takie pontony.. Byłam na tym.. Takie zajebi*te, ale wyglądalam jakbym się zesikała, ciągle woda jest.. :D W Niemczech - HeidePark :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam takie pytanie, niedotyczące ciebie ale 1D- mogłabyś mi tak dokładnie objaśnić o co chodzi z Niall'em i POTATO?. Bo tak niby wiem, ale po łebkach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niall chciał nazwać zespół Niall and the potatoes.
      Kiedyś też biegał wokół domu krzycząc, że jest czymś tam i nie musi jeść ziemniaków. :D

      Usuń
    2. Osoba powyżej wszystko wyjaśniła xd

      Usuń
  8. gdzie chłopcy mieli dziś koncert? ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tą piosenkę:) Swojego czasu miałam na telefonie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Śsietna ta piosenka, wstaw rysunek niezależnie jak Ci wyjdzie! Też zabrałam się kiedyś za rysowanie Nialla ale nie wyszło mi :(
    Zapraszam do siebie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, czy z tym koncertem chłopaków to na poważnie?Jak tak to kiedy prawdopodobnie się odbędzie?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!