sobota, 9 czerwca 2012

Newsy.

Hey. :))  Być może już dziś poznacie nową redaktorkę .. która będzie zajmowała się   czymś trochę innym niż my :D . Ale o tym już niedługo się przekonacie !


Wiecie pewnie ,że  Directioner  to PRAWDZIWE FANKI . A Directionators  to te słitaśne dziewczynki, które znają jedną piosenkę 1D i nazywają się wiernymi fankami  i oprócz tego są czasami  psychiczne i nie wiadomo do czego się posuną ...



Oto dzisiejsze trendy :




Mnie też wkurzają Directionators , .. ; /


Kilka filmików z San Diego :



Solówka Hazzy  na koncercie. :3  A  reszta chłopców jak zwykle maca go po dupci.. XD On ucieka od nich a na końcu krzyczy STOP !  Harry nie daj się !  haaha.


<KLIK>



A tu Liam stanął na rękach a Hazz w zamian zemsty za koszulkę .. przypieprzył mu  w krocze..

XD  Wariaci ...


<KLIK>


A tu Hazz na koncercie w SD :



Zdjęcie: Hazza wczoraj na koncercie w San Diego ;D

  A tu Liam i Hazz /



Nialler , Zayn i Louis wczoraj :>




Lecimy tam ? xd





Nialler dodał tą fotkę wczoraj na tt  z podpisem :  ' True statement  ever ! Ey ? '

Widać ,że paluszek się jeszcze nie zagoił ... ;c

Zdjęcie: Niall dodał wczoraj na twittera z podpisem: Truest statement ever! Ey?

Widać, że jego paluszek nadal ma kuku ;c


Pamiętacie ,że Danielle ma jutro urodzinki ?  Ja pamiętam o tej fotce  którą zrobiła Jolks ! I zamierzam  ją jej wysłać , oczywiście jeśli mogę :DD ?   Więc jutro do roboty i życzymy naszej Dan najlepszego. A jutro  specjalnie dla  wybranki Liam'a  post  o jej urodzinkach !


Oraz powiadamiam Was ,że Peazer jest właśnie razem z Liam'em :DD 


+  Zapraszam do udziału w akcji.  Pod hasłem #PolandCheeringForIrleand  ( Polska dopinguje Irlandii ) . Wszelkie ciekawostki w linku :


<KLIK>

Chłopcy około półtora godziny temu wylądowali w LAS VEGAS !


Takim bilbordem szczyci  Hollywood !

Zdjęcie: Bilbord koło Planet Hollywood :D  *.*



Patrzcie co znalazłam. Styles od kiedy robisz w sklepie ? XD







Wiecie ,że dokładnie rok temu Niall napisał ,że 1D kocha Polskę . :3  ♥♥♥ Już rok  !





Wiecie ,że Malik ma najmniej followersów z zespołu  a Hazz najwięcej. xd  Do roboty i follować mi tu zaraz Zayn'a ! :DD


Nie czepiajcie się mnie co do skrócenia konkursu . Uznałam ,że jeśli prace nie przychodzą przez kilka tygodni to co szkodziło zakończyć go ? I tak nikt nic nie przysyłał. Przepraszam osoby które pisały coś na ten konkurs.. ale tak wyszło ;c .


 Niall wczoraj :




Zayn wczoraj :




Znacie perkusiste 1D ?

To Josh Devine ! ( Przyjaciel Niall'a i innych ) .


Tu Josh z fanka .




 A tu z Niallem :




Nosh  <33


A tak wgl miło by było gdyby ktoś tam gdzieś wspomnął o naszym skromnym blogu :33 no wiecie tt ,  mała reklama <3333   . Jak by ktoś chciał na przykład prowadzić jakąś stronę o naszym blogu  ( twitter oficjal . lub facebook oficjal. )  to ma moją PEŁNĄ zgodę na to !  :DD


Jest już nowy mieszkaniec domu Payne'ów . Piesek ma na imię Brit.

 

Awwww .. *.*

Tour bus chłopców + Jacyś inni ludzie.



Proszę  oto Baby Lux dziś :DD




+  Dla tych którzy nie widzieli jak wyglądam :

______________________________________________________





Nie ma co ryj to mam paskudny -,-



Miłego . <3




By  Anka












22 komentarze:

  1. świetna notka XD ja pamiętam o urodzinach Danielle i jest akcja na twitterze :D Też nie lubię tych co znają jedną czy dwie piosenki a są to pewnie One Thing i WMYB a poza tym robią jakieś głupie wybryki co do chłopaków ... My jesteśmy prawdziwe - ja znam całą płytę chłopaków + piosenki z x-factora <3 Oj jo jo , z chęcią kupiła bym lody u Harrego *.* Niall już rok nas kocha ? :D suuper :D my jego też ; *** a perkusistę pewnie że znam :D Zayn ma najmniej fallowersów pewnie przez związek z Perrie :| ja go obserwuję <3
    Jesteś młodziutka a piszesz fantastycznie ! XD i nie masz paskudnego ryja ! :| jesteś bardzo ładna XD włoski blond jak Niall *.* śliczne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie jesteś bardzo ładna. Jak fajnie, że Niall kiedyś tak powiedział.. ja jeszcze wtedy nie byłam ich fanką, więc tam nie pamiętam takich rzeczy.. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym śmiało powiedzieć, iż jesteś siostrą Nialla? Jesteście bardzo podobni. :P Ach, tak.. wezmę udział w akcji, koniecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zacna notka :D asz te Directionators... no tępić to trzeba... ;p a trend się udał :D
    I jak widzę Zayna w tych butach... te Nike Air Maxy wymiatają!!! jeszcze bardziej mi się podoba w nich xD byty są cudowne!! :P
    Aaa ten nowy perkusista - Josh Devine no, no dupecznaaa :P
    I nie jesteś paskudna!! NIE zgadzam się!! masz śliczne paczadełka :)
    kurdee powoli uzależniam sie od tego bloga... xD
    Pozdrawiammm :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <33 Ej uważaj na to nie ma lekarstwa XD ;**

      Usuń
    2. ależ proszę :* nie ma?? serio? xD no moja mama ma takie !!
      ,,zabieram laptopa" ;/ albo ,,wyłączę ten router"
      a oczywiście router wymawia prze zabawnie :D :D :D

      Usuń
  5. http://www.parade.com/celebrity/2012/05/favorite-boy-band.html#.T8-FCFsDCJA.twitter - paczajcie co znalazłam XD głosujemy na One Direction *.* co prawda wygrywają ale minimalnie z BTR :D
    Lubię też BTR ale moje serce jednak bardziej jest przy One Direction *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee! Już przegrywają! No dziewczyny, spinamy dupeczki i głosujemy. ! :P

      Usuń
  6. hm..to ile ty masz lat ? tzn. do której klasy chodzisz obecnie ? xd szczerze, lekko się zdziwiłam, dałabym Ci gdzieś 16-17 lat ;p dlatego, że madrze i dojrzale piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 12 l. Do 5. Dla mnie wiek nie gra roli xd . Heh. Dzięki a ja myślałam ,że piszę same bzdury :>

      Usuń
  7. Po pierwsze, to ty brzydka nie jesteś - pff. Oczęta masz takie jak ja, włosy też. XD Kurde, rożek podawany przez Hazzę - TEN CHŁOPIEC TEGO NIE WIE?! Ja założyłam oficjalne konto z Waszym blogiem na FB i nikt więcej. XD Sioo! :P Ej, a tak w ogóle to gdzie to wysłać Danielle? Na Twitterze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <33 Ja chyba wyślę na tt , jesli się da.. Ooo. miło ,że założyłaś stronę o naszym blogu :33 Dałabyś linka ? xd

      Usuń
  8. no , nie mogła być inaczej, oczywiści emusiał dod coś co już tu było -.- a mianowicie te filmiki -.-
    moim zdaniem nie jesteś ładna. masz wystające czoło i ostry nos !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko. Rozumiem. Też tak uważam.

      Usuń
    2. nie rozumiem zdania ,,no , nie mogła być inaczej, oczywiści emusiał dod coś co już tu było -.- a mianowicie te filmiki -.- " ktoś by przetłumaczył ?? ;/
      naucz się pisać a potem oceniaj innych :)
      Anka a ty się tak nie zgadzaj z tą osoba !! ;p

      Usuń
  9. JA ZAŁOŻYŁAM KONTO NA FS OFICJALNE, SIOO! XD MASZ PIĘKNE OCZĘTA - TAKIE JAK JA I WŁOSY TEŻ MASZ TAKIE JAK JA. :D LODY PODAWANE PRZEZ HAZZĘ - awwwwww. *.* A to dla Danielle to gdzie jej wysłać? Na Twittera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;** . Tak chyba na tt. Dasz linka ? xd

      Usuń
  10. co oni temu Harry'emu tak dokuczają :) :) hahahahaha :) :)
    i tak jak animowana wyżej sądzę, że piszesz bardzo dojrzale, ciekawie i mądrze :) :) :)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey :D Jestem tu nowa. Bardzo podoba mi się Wasz blog ;DD ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey. Witamy w naszym gronie <333 Dzięki ! ;*

      Usuń
  12. do najładnieejszych to ty nie należysz alee nie jestees teeż brzydkaa ;)
    jeśli zaczną się hejty w mojąą stronee i mówienie " ciekawe czy ty jestes taka piękna " to pokaże się wam i sami powieeciee . -,-
    Adaa

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!