środa, 6 czerwca 2012

nowości

dobra , teraz tez nie napisze tak duzo newsów bo jets finał You can dance ! na kogo liczycie ?

chłopcy wczoraj już w Mexicooo
a tu Niall w wczorajszego wywiadu Boomerang

wywiaaad


 
  chłopcy musieli zmienić hotel w Meksyku z powodu fanek :O

jak zwykle tańczący irlandzki wczoraj taniec Niall


teraz już Up All Night DVD jest nr 1 w Polsce , Hiszpanii , Szwecji , Francji i Holadnii :O <3

neeew sesyjka


wczorajsza próba dźwiękowa



dzisiaj Niall i Demi są trendsami na twitterze :D no ciekawe co z tego wyniknie :)

Harry dod to zdj na intagram


Harry an koncercie dostał maskotke kotaaa

http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/full/593781632.gif?key=245244&Expires=1339017033&Key-Pair-Id=APKAIYVGSUJFNRFZBBTA&Signature=AFpZqN5toOZIODftBau1kLJ59dV-z21TrdBUGu0asTKPVYz501Rg5rwgsSEm6ZtJRY1m7mv9BW6iVZwHT8r0VOVnAa03OcHNISIczOHXkGf5v4vW6eCx6VMdSB9-3MLf~8hKIurSJ7a2Dt1qtX-jLaN-5vjmWJOHFP-kgLEk8UM_
 Niall był niegrzeczny , dostał klapsika od tatkaa
http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/full/592234782.gif?key=500282&Expires=1339017047&Key-Pair-Id=APKAIYVGSUJFNRFZBBTA&Signature=SMmHo7BQBnS8U-UWH08YunTvLrSbmOYaUTIoZIzt36iVuXsv2kb7luFDsgJkKbCQ-~e4w6nwth-OmzykVw9zZcYxINJB2K~ooM6kfDzOzWz~XVQNg4AU7dXDR62hYSQWP9JN5CJOUaJoIyUqAqGwb8CHVaCPfzJTHhgLZEHsGEg_
 dziś koncert jest o 2 w nosy czasu polskiego a u nich to nwm ktora to tam xd

dziś Harry Niall i Lou niedawno machali fankom przez okno stojącym pod  hotelem

w ndzl Danielle dołącza do chłopców

po koncercie chłopcy wybierają się do San Diego  i tma kolejny koncercik w pt
dobra ide oglądać YCD bo pisząc notke nie uważam zbytnio wiec ide się skupić :)
teraz znowu 4 dni wolnego huhuhuh *.* któraś z was idzie w pt do sql ? w mojej sql na szczęście zrobili nam wolnee <3

a tak wgl jak wam się podoba nowe tło ?  :D sama wybierałam xd :D
o już Anka zmieniła :( szkodaaa, a dla ciekawych to było takie :
nie piękne ?? jeżeli tez chciecie je na tło to piszscie to w komach to może ją ubłagamy xdd
jest 2:41 , harry 33 min dod to na instagram :

to do jutra ziomki <3
Paula



7 komentarzy:

  1. Uwielbiam tego blogga ! <3 ;*
    Tylko mam takie pytanie .. skąd ty masz te wszystkie info. tak szybko ? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej ja nawet nie wiedziałam ,że nowe tło to zdjęcie z new sesji xd

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle świetnie. Tylko się trochę skupić nie mogłam przez to nowe tło. *-*
    *zajebioza*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne tło ! *.* Chłopcy boscy poprostu XD
    Ja też YCD i wygrał na całe szczęście Brian ! :D Liczyłam na niego i wysyłałam esy ! XD Uwielbiam go ! :D Nowa sesyjka śliczna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. do jutra :*
    śliczne zdjęcia i tło :) :)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Harry zrobił śliczne zdjęcie.
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja mam w piątek do szkoły łeeee

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!