wtorek, 5 czerwca 2012

newsyy - jeszcze cieplutkie !!

 w sumie nie mam za duzo wam do powiedzienia ale mam ochote napisać notke xd

miałam złe info że chłopcy polecieli rano do meksyku więc prostuje - chłopcy są już w meksyku od jakiś 3 godzin . tam zagrają koncert 5ego i 6ego czerwca ;) a fani teraz mokną w deszczu ,czekając aż przybyją chłopcy
a tu fanki czekające fanki ( zdj sprzed paru godz najwidoczniej bo jeszcze deszcz nie pada xd )
https://p.twimg.com/AupVrxiCQAAjMdv.jpg
oraz ich hotel w całości
This is where the boys will perform tonight in Mexio
Anka nie gadaj głupot, i tak wiemy że wrócisz :D więc im szybciej tym lepiej :)

Danielle wrzuciła zdj an Twittera


a tu Elka i Lou wyciągają piłeczke z wody :)
 

Zayn o Perrie na instagramie



 
na polski - Jesteś słońcem w moim dniu, wiatrem na moim niebie, falami na moim oceanie i biciem w moim sercu
zakochańce się kochają i moim zdaniem serio nie warto  tej Perrie hejtować . bo za co ? że jest z Malikiem ? no lol . żal wam dupe ściska i tyle xdd

chłopacy dzisiaj , upuszczając hotel przed wylotem do Meksyku 
 

a na koniec jeszcze 1 fakt
 Harry:- directioners nigdy nie walcza , szyscy są mili dla innych i podziwiam ich za to
tak odnośnie do tej całej sytuacji z Anką i hejtami , powinno być tak jak myśli i powiedział Harry , ale wiemy jak jest....a szkoda....przemyślcie to ( to do hejterów , żeby nie było )

pisałam że Eleanor miała jutro wylecieć , ale jednak dziś już wróciła i zapomniała zabrać swojego telefonu xd

ooooooo pojawiło się przed miniutą że właśnie przybyli !
edytuje jakby co xd : chłopcy pojechali odrazu do miejsca koncertu , do hotelu jadą po koncercie . więc fanki mokły na darmo xd chłopcy mają teraz próbe dźwiękową .

a na koniec jesszcze taki tam Niall
no to jak mamy tańczącego Niall to niehc bd też Harry i Liam !
jak tu ich nie kochać ?
dobra znowu edytuje poraz chyba 7 xd
jest plotka o jakiejś sex taśmie Harrego i jakiejś blondynce . nic na ten temat więcej nie ma !
dobra jeszcze tylko zdj z M&G xd

Zdjęcie: Chłopcy na M&G :D
 tak tak znowu edytuje xd zapomniałam do tamtych tańców dod jeszcze ten , grupowy xd
Zayn troszku nie ogarnia tej Macareny całej xd
więcej nie edytuje i koniec ! xd przez tego bloga nie moge się wyspać ani wziąć do nauki . jutro spr z fizyki i bio a ja nic a nic nie rusyzłam książek . xd DOCEŃCIE TO O.o
dobra to już serio ost raz xd hahahhaa
Liam się rozszalał xd
Paula






8 komentarzy:

  1. Fajna notka ;) i ta fotka Niallera i Liama ..omomom *:* . Kochamm ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko notka :> miejmy nadzieję, że Anka tylko tak mówi :P taka prawda, że zazdrość nam dupe ściska xd no ale cóż. Ja ją nawet lubie. W sensie Perrie. Nic do niej nie mam. Jak się kochają, to niech bd szczęśliwi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie hejtuje Perrie, mówię tylko, że mi jako tako nie odpowiada. Jakoś nie mogę się do niej przyzwyczaić:D. Ale śłodko Zayn o niej napisał.. te ostatnie słowa... - "biciem w moim sercu". SKoro są razem i ona sprawia, że jest szcześliwy to okay:) Szanujmy się jak to mawia ma kumpela;)Fajna ta fota z NIallem i LIamem;p Boshe, jak ja chce z nimi poimprezować no:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Macarena w wykonaniu Liama a Zayna o.O

    Chociaż koło siebie mogli nie stać to by aż takiej różnicy nie było widać ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macarena. *.* Aww, jak ja ich kocham. ♥

      Usuń
  5. super notka. ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Doceniamy Paula, doceniamy, że wybrałaś blog zamiast nauki xD ogółem, sama bym też tak zrobiła ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. a ostatnim filmiku jaki lkarry omomomomomo :* o.O

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!