czwartek, 21 czerwca 2012

Jordan Jansen

przeglądam sb covery piosenek One Direction i trafiam na to :

jaram się nim , zaraz chłopcy bd mieli niezłą  konkurencje , bo on juz dość znany jest :D Jordan Jansen , 14lat 
Jego Twitter : Klik

jak wam się podoba ?  niewiem jak wam ale mi bardzo się podoba , za 2 lata bd dobra dupa , mutacje przejdzie i bd wymiatał :D wejdzcie na jego kanał na YT i posłuchajcie innych piosenek , nagrywa covery różnych wykonawców , serio warto obejrzeć . dla leniwych co nie chce się im wchodizć na jego kanał to wstawie jeszcze jakies fajne piosenki .




jest czapeczka jest dupeczka :D

ale densi xd

Tak , wiem że notka nie bardzo o 1D , ale był covery 1D więc tak źle nie jest xd no ale tak się nim jaram ze musiałam wam go pokazać <3 a może ktoś z was już go zna ?

komentuuujcieee :D
Paula





22 komentarze:

  1. Znałam go już wcześniej ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są, ale oryginały oczywiście lepsze ;D
    ____________________________
    http://opowiadania-by-milena.blogspot.com/ - zapraszam! Opowiadania o one direction. Komentuj, obserwuj i bądź na bieżąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam o nim już dawno, ale covery One Direction(sama)znalazłam raczej niedawno. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taa.. słyszałam jego covery..
    No chłopak jest super.!
    I nie powiem bo przystojny także ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja widziałam tylko cover ,,Domino",no przystojny owszem jest ;P

      Usuń
  5. nie słyszałam o nim, ale dzięki tobie już tak. :)
    świetnie śpiewa :) :) i jest nawet ładny :P

    OdpowiedzUsuń
  6. la leniwych co nie chce się im wchodizć na jego kanał" kak ty mnie dobrze znasz :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog jest chyba o 1D ale OK :) widziałam go już wcześniej i szczerze mi się nie podoba jak śpiewa....może jak przejdzie mutacje. Dla was może ładny jest ale nie dla mnie....Jak można mówić o 14-latku że jest przystojny ?! What the fuck ?! Bez przesady....ładny można mówić ale nie przystojny.....

    OdpowiedzUsuń
  8. mi osobiście to on się nie podoba... jak zamknę oczy to widzę dziewczynę a nie chłopaka... poczekajmy aż przejdzie mutacje bo będzie drugi Justin Bieber :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie to samo myślę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Yyy co tu robii mój kuzyn ?
    nie no po co dodaliście mojego kuzyna ?
    on wam raczej nie pozwolił juz mu o tym powiem ! .
    Na wakacje ja do niego jade to pwoiem mu o tym !

    OdpowiedzUsuń
  11. yy, zal mi dziwczyny od gory. ;d co ma do tego twoj kuzyn ? ;oo a ogolnie to widzilam juz go wczesniej, ale jaram sie mlodymi bieberami co spiewaja 1d. ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej jest dobry ziomek ale mam jeszcze jedne go fajnego którego chce wam poakzać :D Jest to matty B on tez nagrał cover One Direction : http://www.youtube.com/watch?v=8gC5XSmcijE nie jest moze takie dobre jak to spiewaja nasie chłopcy ale umie śpiewać a ma codopireo 8 lat!! lepiej (moim zdaniem) zaśiewał piosenke Mroona 5 Payphone :) : http://www.youtube.com/watch?v=oyzF8a9F5uM polecam go!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten cały MattyB jest tak samo beznadziejny.....bogaty dzieciak ! Też mnie nie jarają jakieś covery 14 i 10 - latków -,- żal poprostu.....

      Usuń
  13. dowiedziałam się o nim już jakiś czas temu i z przyjaciółką też strasznie się nim jarałyśmy *.* a, i ma swoją piosenkę, "Undercover Baby" polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żenada ten chłopak....zgadzam się z tym - jak można mówić o 14 latku że jest przystojny ?! opanujcie się , chyba nie wiecie co to znaczy....i nie jarają mnie covery jakiś dzieci...!

    OdpowiedzUsuń
  15. przepraszam że to powiem i absolutnie niechcem obrazić jego fanek, ale na początku myślałam, że to dziewczyna. : D

    OdpowiedzUsuń
  16. Beznadziejny ....... i przystojny ?! WTF ?!
    14-latek przystojny Oo hahahaha - śmiać mi się chce !

    OdpowiedzUsuń
  17. Znałam go już :3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!