środa, 27 czerwca 2012

Gify & Fotki


Znowu nie miałam co dodać ): Więc dodaję gify i fotki (; Może jeszcze później coś dodam ^^ Jutro zakończenie roku (Jupi...!) Choć z drugiej strony to mój ostatni dzień w gimnazjum ); Mam nadzieję że przez wakacje się zmienię tzn. wydorośleję (ale chyba jednak nie ;P) ...




Nie mogłam się powstrzymać i to dodałam :

 Me Gusta :








 LoL :P :


 Loczki Hazzy na wietrze :

 O_o 

 Pamiętacie ? :

 *-*











 Lilo :












 A pamiętacie jak chłopcy byli ubrani nie w swoje ciuchy (Kocham to !) :

♥.♥ 

I na koniec Gify z nagrań z kamery fanki :








I jak się podoba ???


Zapraszam na mojego nowego Bloga (:






by Nata_123 ♥

3 komentarze:

  1. hahahahahaha :) świetna notka :)
    lubię takie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. notka świetna :)
    wchodzić >>> http://shinybox.pl/?ref=d382005

    OdpowiedzUsuń
  3. gify wspaniałe...
    loczki Harrego<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!