sobota, 9 czerwca 2012

Powitanie

Siemka! To ja Klaudia. Jestem oczywiście true directioner. Wygrałam konkurs na imagin i właśnie rozpoczynam swój tydzień próbny na blogu. Mam nadzieję, że się Wam spodobam. Będę miała troszkę inne zadanie niż pozostałe redaktorki, ponieważ zajmę się pisaniem imaginów. Postaram się dodawać po kilka dziennie. Liczę na to, że się spodobają :)
Pod postami będę się podpisywać po prostu jako Klaudia. Jutro dodam pierwsze imaginy. Piszcie w komentarzach z kim mają być.


Na koniec pragnę podziękować jeszcze raz Ance. Ten tydzień próbny to coś wspaniałego i mam nadzieję, że zagoszczę tu na dłużej :)

17 komentarzy:

  1. Ja bym chciała z Zaynem lub Lou :D
    Twój imagin był świetny XD
    możesz opowiedzieć coś o sb ? :D ile masz lat itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No niewiem o Lou lub Niallu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój imagin konkursowy był wspaniały. Fajny obrót akcji. Ja prosiłabym o jakieś, najlepiej smutne imaginy z Niallem. Jeżeli będziesz miała ochotę, możesz też zaproponować muzykę oddającą nastrój historii, aby w trakcie czytania lepiej odczuć emocje. Życzę ci powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dod. kilka imaginów dziennie , bez przeasady, bo jak sie pisz ena siłe byle wiecej to gowno z tego wyjdzie ;) lepiej rzadziej , a więcej i lepiej ;) jakby co to jestem tez redaktorką tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały blog. Mam prośbę, która odnosi się do wszystkich redaktorek. Jeżeli napisałyście już jakąś notkę to błagam abyście nie edytowały jej na zasadzie dodania informacji, ponieważ, ja osobiście patrzę na początek notki i jak widzę, że już ją czytałam, nie zaglądam dalej i niektóre informacje mi umykają. Dziękuję i powodzenia w dalszej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niall !! Tylko on mnie interesuje ;d Imaginów z każdym innych z one direction jest od zaje***ia

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisz Imaginy o Zayn'ie;] ale o innych chłopakach tez mogą być;]

    OdpowiedzUsuń
  8. O Haroldzie ! Proszę! ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Już cię wielbie xD - willi_0

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak fajnie! Bardzo lubię czytać imaginy, a szczególnie te które kończą się szczęśliwie, bo od smutnych psuje mi się humor...
    Pisz jakieś fajne i śmieszne, a jeżeli chodzi o kim to pisz o wszystkich, bo często się zdarza, że jest mało o Louis'ie i Liam'ie. Więc na moją prośbę staraj się pisać też i o nich. ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham cię dziewczyno <3 :D !!!
    Pisuj mi tu z Harrym ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Witamy, witamy :):)
    Mi jest obojętne z kim napiszesz, aby tylko był fajny i ciekawy :)
    i jak byś mogła to dodawał muzykę do imaginu, to daje nastrój i wgl. :)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chcę z Niallem. < 3

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też z blondaskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hymm . Ja bym prosiła jakiś imagin z Liamem i Danielle coś takiego w dzień jej urodzin : ) Też bym prosiła abyś napisała coś o sobie : )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!