sobota, 9 czerwca 2012

Tweet o Polsce / inne.

 Hey . Zaczął się nowy weekend ! 19 dni do końca szkoły . Ajm hepi ♥ Pojarajcie się tym tweetem  *.* Jak to wygląda . Aaa <3 Piękne.




 TŁ : (chciałbym być w Polsce, żeby zobaczyć chłopców w zieleni w ten weekend!)  - No to przyjedź ! XD

Tak się zastanawiam czemu wczoraj nie puścili KOKO SPOKO xd  Trzeba przyznać Polscy zawodnicy potrafią się zachować ! Jak dostali żółtą kartkę to nie kłócili się z sędzią .

Nie zdziwiłabym się gdyby Niall przyjechał na mecz Irlandii , no bo w końcu bitch please my Polacy  fejmys jesteśmy xd   <3


Jutro gra Irlandia  i Chorwacja  *.*  Ja osobiście kibicuję Irlandii  . Coś czuję ,że Niall będzie dumny jak wygrają :DD

Muszę powiedzieć ,że ja jestem i byłam WIERNĄ fanką Piłki nożnej. Kocham ją <3 A na Euro czekałam z wielką niecierpliwością ♥


    Hahaha. Leże :DD




Podobno  Lottie i Fizzy były na koncercie chłoopców w San Diego.

W tej chwili chłopcy są w drodze do  LAS VEGAS .



Lousi dobija XD  Wczoraj na koncercie  powiedział ,że SAN DIEGO po hiszpańsku znaczy " POCHWA WIELORYBA "  hahaah. Zacna informacja :3



Haha. Patrzcie co  Niall napisał xd haha .




Czy ktoś mnie podniesie ?


Wracając ... szlak  mnie trafia na samą myśl.



I nie czepiajcie się ,,że czasem coś  napisze o Wojtku xd wybaczcie ale go  kocham tak jak naszych chłopców ! ♥   BRAVO KURW*  WYRAŻA WIĘCEJ NIŻ 10000 słów ! #Like a boss . Założę się ,że wiele naszych czytelniczek lubi Wojtka , mam rację ?  Stary rządzisz ! :DD


http://cjzero.com/gifs/SZCZESNY.gif

Po meczu mówił:


"Wiedziałem ,że był  faul , bo był ewidentny .Przemek to dobry bramkarz  jest w stanie podołać temu zadaniu . Jeśli jeszcze dostanę szansę , bedę grał na całego  "  - Wierzymy w Ciebie !


+  z wczoraj .

 

Chłopcy znowu się dotykali na scenie XD   Tym razem  Liam oberwał od Hazzy . Dostał w ...


<KLIK>



xd

Hazz podczas śpiewania piosenki  Gotta by you zaśpiewał  ' SCOOBY DOO " :DD


Nie wiem jak wy ale ja kocham jak chłopaki śpiewają USE SOMEBODY :DD

Tu filmik : <KLIK>



Wiecie ,że dziś dzień przyjaciela ? A Chłopcy będą to oczywiście świętowaćw nocnym klubie.. UUUU.. Party Hard wyczuwam milordzie. :33  +  Następne fotki z pijanymi głupkami do kolekcji .. ach ♥♥


JEST AKCJA ! OGLĄDAJCIE ALL DAY ALL NIGHT TELEDYSK NA YT .   TO AKCJA ŚWIATOWA ! WIĘC DO DZIEŁA . CHODZI W NIEJ O TO BY ZAPOMNIELI O TYM  ZUX FANFICTION I O HEJTACH . BY PRZYPOMNIELI SOBIE ,ŻE ICH KOCHAMY ! ♥

Ja już gwałcę REPLAY <33 NON STOP !





Kocham Was. <3


By  Anka




23 komentarze:

  1. ej a o co chodzi z tym ZUX FANFICTION? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imagin o Lux.. pamiętasz ?

      Usuń
    2. aaa.. dzięki<3

      Usuń
  2. Kocham Wojtka i aż się z koleżankami popłakaliśmy i śpiewaliśmy Nic się nie stało . Ja oglądałam i reszta moich koleżanek ten mecz z powodu Szczęsnego naszego kochanego a tu takie coś . I jeszcze nie będzie go na meczu z Rosją masakra . Tragedia ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się <3 Jakoś to przeżyjemy ;)

      Usuń
    2. Wiem , wiem ale to nie to samo ;( Uhh , muszę trochę ochłonąć.

      Usuń
    3. Na meczu z Czechami też go nie będzie bo w polu karnym jest zdjęcie na 2 pełne mecze;(( Szkoda. ale zrobił to dla drużyny.

      Usuń
  3. Czy mogłabyś poszukać teraz jakiś nowych informacji o nich bo mi sie strasznie nudzi ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. zdaje się że to jest blog o 1D a nie o piłce .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się ,że jest EURO i jako DUMNA POLKA wypada wspomnieć o ROZGRYWKACH POLSKI.

      Usuń
    2. Zgadzam się z tobą Anka ;)

      Usuń
    3. Ja też się z tobą Anka zgadzam i uwielbiam naszych piłkarzy! A szczególnie Szczęsnego i Lewandowskiego!
      U mnie to wczoraj z siostrą to było śpiewanie "Polacy nic się nie stało!", a co dopiero się działo za oknem. xD
      A co do Niall'a to: Dawaj chłopie! Polska zaprasza! xd

      Usuń
  5. Achh, gdyby tak Nialler przybył do nas xd <3.<3 ;pp Szczęsnego uwielbiam to mój miszcz xd Ale poświecił się dla nas , bo byłby gol i byłoby 2:1 ;/ Dziękujemy <3 + Tytoń też niezły ! Obronił karnego ! ;*
    Pozdrawiam , BYe.:*
    I temu anonimowemu u góry powiem, że nie ma racji .. Dziękuje dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Wojtka *.* Jezuuuuu , jaram się tym wpisem XD no dalej Niall przyjeżdżaj ! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ahhhhhhhhhhh ! ja jestem całkowicie na Tak, byś dodawała wpisy również o Wojtku ;) Cała Polska oszalała na punkcie euro, więc czemu ten blog ma pozostać bierny na tego typu imprezy ?:d hehehe, więc z niecierpliwością czekam na wpisy xD ale wczoraj był emocjonujący mecz ! i sam fakt, że dziadek Lou Polsce kibicował <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wojtuś to taki "bad boy" ;D Kocham jego charakter :) BRAVO KURW* rządzi ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego nie śpiewali ,,koko-koko" HA!! wiem! xD
    gdyż po ogłoszeniu wyników na piosenkę euro w kraju wynikły wielkie kontrowersje.
    Polska została podzielona na tych co chcą ta piosenkę i na tych którzy nie bd oglądać euro przez nią...
    Więc zarząd postanowił usunąć z planu oficjalnego otwarcia występ tego koła gospodyń :P
    :) już wcześniej było głośno w internecie, w mediach o wycofaniu tej zacnej nuty xD
    aaa tak mój tata oglądając mecz Polska - Grecja = pierwsza połowa
    Do telewizora wołał że chce adoptować Lewandowskiego xD xD a potem to już... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiscie ze kochamy Wojtka *.* no ja napewno ! :D wczorajszy mecz byl meeeeega ! =) Tyton tez sie popisal XD Bravo ku*wa wyraza wiecej niz 1OOO slow - dokladnie baby ! ;P Jeju , Niall masz problemy xd przyjezdzaj kochanie ! XD
    Jutro Danielle ma urodziny , moze jakas akcja dla niej ? XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski mecz ;) uwielbiam Wojtka i tez przezywalam jak go sciagneli ale przyznal sie do bledu a nie jak Grecy - symulanci .... Kocham naszych XD Niall dawaj do nas , my czekamy ;)
    Mi sie podoba ten pomysl z akcja dla Danielle na urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham Wojtusia ;) Ej , podaj link do tego filmiku z akcji światowej bo nie wiem o który chodzi XD plis , też chcę męczyć riplej :P

    OdpowiedzUsuń
  13. http://twitition.com/2jg8u - akcja urodzinowa dla Danielee XD bierzcie udział szybciutko :P proszę XD

    OdpowiedzUsuń
  14. http://www.parade.com/celebrity/2012/05/favorite-boy-band.html#.T8-FCFsDCJA.twitter - głosujemy na One Direction ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Wojtak on jest takim dużym złym chłopcem taki fajnym no to " BRAWO KURWA "było właściwym określeniem
    podaj link do tego teledysku bo trudno się zorientoiwać bo jak nie to koniec z tobą i też chcę im pomuc kocham was wszystkie

    Jula

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!