sobota, 16 czerwca 2012

Sprostowanie.

 Sprostowanie sprawy  . Nie zamierzam dalej wysłuchiwać hejtów . -.-  Według mnie podjęłam słuszną decyzję. I mam powody do tego. Możecie pisać ,że mnie nie nawidzicie , prosze bardzo !  Niektórzy uważają ,że zwalniam każdego ? A co gdyby tu kurwa było 10 redaktorek to fajnie by było ?!  Imaginy to tylko ZBĘDNY  dodatek ,.. który i tak nie powinien się tu pojawić. Jeśli tak bardzo kochacie to o czym pisze to proście by założyła bloga .. W tej chwili to  wy zachowujecie się jak nierozgarnięte bachory . Obiecałam ,że będę mieć w dupie hejty i zamierzam słowa dotrzymać.  Jeśli chcecie  MOJE SZCZERE ZDANIE na temat tego dlaczego ją zwolniłam to ok.  Zrobiłam to dlatego.. Nie lubię ludzi którzy są sztuczni.. nie powiedział nic o sobie tylko dopiero na samym końcu -.- . Ja i zazdrość ? Hahaha no to teraz dojebaliście. xd   Może i piszę zjebane imaginy ale na pewno nie zwolniła bym jej z zazdrości.  +  Robię sobie wolne i mnie już kurwa  nie obchodzi czy będziecie pisać pod tymi komentarzami jak to bardzo mnie kochacie  itd. Po prostu mam swoje życie i inne rzeczy na  których mnie zależy . Możliwe ,że wrócę około  lipca.  Ci co mają mnie w dupie , już  mogą zaczynąc hejty <333






31 komentarzy:

  1. Aniaaaaa ja cię nie hejtowałam , podjęłaś słuszną decyzję, zwolniłaś ją by te blog był lepszy by zatrudnić lepszą redaktorkę, nie będe Cię przekonywać ale robiac przerwę ranisz prawdziwych fanów tego bloga , olej hejty a myśl o tym że my FANKI PRAWDZIWE potrzebujemy ci,ę bo bez ciebie ten blog nie będzie istniał, zrób to dla nas <3
    Love Forever twoja fanka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się. wiemy że nie zrobiłaś tego z zazdrości.ty jesteś główną redaktorką bloga, bez ciebie ten blog nie jest blogiem :(

      Usuń
  2. Dobrze zrobiłaś, zgadzam się z Tb. Ale proszę Cię, nie rób takiej długiej przerwy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę nie rób przerwy, olej tych jebanych hejtów

    OdpowiedzUsuń
  4. YYyy, i tak kazy wie,ze zaraz wrocisz. ;pp

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... Masz rację. Po co sobie psuć nerwy przez takie bezsensowne hejty?! Popieram Twoją decyzję. Nie dlatego, że Cię nie lubię. Po prostu każdy ma czasem czegoś dość i musi zrobić sobie przerwę! <3
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostan ! Ja tez sie zgadzam z twoja decyzja ! A inni niech sie pieprza !! To ty decydujesz a nie oni , to ze im nie podoba sie to jak postapilas to nie twoj problem !!! Jestes swietna redaktorka , ktora pisze swietne notki , uwielbiam ten blog wchodze na niego codziennie i czekam az cos napiszecie i uwierz mi jest wiele takich ludzi jak ja !! To co osiagnal ten blog to jest poprostu cos wspanialego ... Mam nadzieje ze nie bedziesz sluchala hejterow i zaufasz nam TRUE FANS !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie osieracaj Nas .. Podjełas słuszną decyzje, tylko nie którzy jeszcze tego nie wiedza ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. odnośnie meczu- Nic sie nie stało ! Polacy nic sie nie stało !

    OdpowiedzUsuń
  9. słuchaj nom szkoda ze Klaudii nie ma nom ale trudno czytam teraz inne blogi z historyjkami.Prowac dalej ten blog ja nic do cb nie mam i sadze ze inni tez ,
    nie przyjmoj sie (fajna z cb dziewczyna ) choc cb nie znam ale wierze w cb

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrawiam hejterów. Jesteście z siebie dumni?

    OdpowiedzUsuń
  11. Cool Story ,Nie posrajcie się tylko .

    OdpowiedzUsuń
  12. Weźcie się ludzie ogarnijcie!!! Dziewczyna się stara, a wy hejtujecie?! Postawcie się na jej miejscu... może niektórzy nie mają takich mocnych nerwów (nie wiem jak to określić xD) i naprawdę mogą sobie coś zrobić, ja bym nie chciała mieć osoby na sumieniu. To jej decyzja i uszanujcie ją. :)
    Ania, świetna z cb dziewczyna chociaż cię nie znam, ale wiem, że tak jest. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. co sie srasz z tymi hejtami, olej dzieciaki . Miej je w dupie a nie cisnienie se podnosisz takimi postami i takim zachowaniem , mowie Ci zuc na luz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak chce odpocząć, to niech odpoczywa ! jest dobrą redaktorką, ale mamy jeszcze resztę <3 Anka powinna trochę wyluzować. zawsze się znajdą ludzie, którzy hejtują, bo coś im nie odpowiada. Nigdy nie zrobisz tak, zeby wszyscy byli zadowoleni. Tym bardziej, ze Klaudia była fajna. Tak jak się na to patrzy z góry, to to wygląda trochę jakby Anka robiła nam łaskę. Widać to u góry, jak wszyscy srają, żeby nie odchodziła. No cóż. Ale i tak uważam, ze to najlepszy blog o 1D <3.
    Tak jest ! Polacy, nic się nie stało. Za rok bd lepiej.
    Dori xx

    OdpowiedzUsuń
  15. rób ta co chce ta. Takie jest moje zdanie. Twój blog, twoje zasady :)
    (jakby co to polska przegrała :( )

    M.

    OdpowiedzUsuń
  16. Napisałaś że nie chcesz żeby było tak dużo redaktorek i że imaginy są zbędne. To po jaką cholere dawałaś nadzieje Klaudii? I nie bądź taka sztuczna, bo piszesz że odchodzisz, a później piszesz komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty byś się chociaż ujawniła. nie ma to jak Anonimowy hejt nie? Brak ci odwagi? to nie pisz wcale! ANKA BIG LOVE FOR YOU ♥ XD

      Usuń
  17. Ja cię nie hejtowałam, podjęłaś słuszną decyzję.Zrobiłaś jak chciałaś, nikt niemoże kierować twoją decyzją prócz ciebie i reszty redaktorek. Blog nawet bez imaginów jest doskonały <3 Po za tym jest i tak sporo blogów z imaginami i opowiadaniami. I do tych którym przeszkadza wasza decyzja: Znajdźcie sobie blog który jest specjalnie z imaginami!

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże, dziewczyno masz 12 lat i taką nienawiścią emanujesz ? śmieję się pewnie z Was "Anka" jak każdy pisze "kocham Cię, jesteś najlepsza" i ja również z tego mam beke. przecież to są puste słowa, ona ma to w dupie, bo to sie robi monotonne. Skoro wszystkich masz w dupie, to czemu nie usuwasz tego bloga ? Według mnie nie jesteś prawdziwą fanką.Robisz z igły widły, wcale nie miałaś żadnych hejtów co do "zwolnienia" tej dziewczyny. Według mnie prawdziwą Directioners jest JOLKS. Nie było żadnego incydentu z nią związanego, że ktoś jej coś zarzucał. Jolks, załóż swojego bloga !!! Jeżeli taka jest Twoja postawa, to usuń tego fotobloga w ch*j ! I teraz wiem jaka jesteś na prawde, mega złośliwa jak żmija. Nie interesuje Cie, ze wiele osób tego bloga czyta.Robisz wokół siebie "sensacje". I zrozum, to nie jest hejt, po prostu nie rozumiem Twojej postawy, bo było tak miło. Mam nadzieje, że zrozumiesz swój błąd. Twój powyższy komentarz uraził mnie i na pewno nie tylko mnie " W dupie mam nie wracam ! -.- Fuck all !" Jest mi przykro, ale lajf is brutal und full of zasadzkas. Mimo wszystko, i pomimo mojego komentarza życzę Ci udanych wakacji ;)Na początku ostra krytyka ale sama zrozum. życzliwość i pokora, przede wszystkim ! Bless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny anonimowy hejt? Żal mi cię ! nawet jak nie masz konta to się chociaż podpisz a nie. Myślisz że będziesz fajna jak coś takiego napiszesz? Jak śmiesz mówić że nie jest prawdziwą Directionerką? Jolka jest Prawdziwą Directionerką, Anka jest prawdziwą Directionerką, Natalia jest prawdziwą Directionerką i Paula jest prawdziwą Directionerką! Nie oceniaj Anki ok? Jak ci się coś na tym blogu nie podoba to go nie czytaj! A to że ma 12 lat nic nie znaczy ma prawo się zdenerwować! życzliwość i pokora? Nazwałaś ją złośliwą żmiją! a potem że przede wszystkim życzliwość i pokora ? Znajdź sobie definicje tych słów w słowniku ! Pozdrawiam :D ( I jak się teraz czujesz?)

      Usuń
  19. Ludzie weźcie się uspokujcie i nie czepiajcie się już Anki bo to nie ma sensu-_-Ty Anonimowy16 czerwca 2012 15:18 Pragnę cie poinformować,że Anka nie robiła jej zdędnej nadziei!Klaudia wygrała konkurs i została przyjęta na OKRES PRÓBNY a potem Anka miała podjąć decyzje czy zostanie czy nie!Jak dla mnie to Klaudii imaginy były nudne i sztuczne ale to moje zdanie.A ty Anka nie przejmój się tym co piszą/mówią inni ten blog jest jednym z najlepszych i musisz na nim pisać żeby na tej pozycji się utrzymał no chyba że jak napisałaś w dupie nas masz...To trochę urażające ale też bym się zdenerwowała.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wielkie mi tu hallo :\

    OdpowiedzUsuń
  21. E jeżeli mówisz że nie może być 10 redaktorek to po co wgl zatrudniasz ?Zeby inne cierpiały ? Żałosne -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 redaktorek nie może być ,ale 5 może. I tu jest w tym różnica. !

      Usuń
  22. Imagin to zbedny dodatek, a sama je piszesz ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. TY tu kuu... chyba jesteś zbędnym dodatkiem -.-

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!