wtorek, 5 czerwca 2012

Przepraszam...

Przepraszam wszystkich .. ale chciałam tylko powiedzieć ,że robię sobie wolne. Szczerze to dość mam wszystkich czepiających się mnie ludzi  .  Wybaczcie mi ale robię sobie przerwę. Może wrócę ? Nie wiem. Jak jesteście tacy mądrzy to sami sobie blogi prowadźcie . Zobaczycie jak fajnie. A wy jeszcze macie pretensje pff..   Przepraszam wszystkich czytelników i redaktorki  ale to pochopna decyzja . Jeśli Ci którzy się czepiają z łaski swojej ustaną wrócę.  I nie pytajcie kiedy . ! 


Żegnam .


By Anka

37 komentarzy:

  1. LOL. o.O
    nie rób se jaj,ale wiem że i tak wrócisz <3 i to zaraz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weeź nooo, ja przetrwałam te hejty jak zaczynałam to ty tez wytrzymasz...

      Usuń
    2. Kuźwa .. wszyscy tylko " kopiujesz , imaginy złe , pedały idt. blalbla. Jezu ... -,-

      Usuń
    3. Proszę nie no, zawsze znajdą się się osoby które będą komuś podkładać nogi abyśmy upadli. Ale ważne żeby wstać, a to że co poniektórzy ocieniają chłopaków nie wiedząc o nich nic to jest żałosne. Przecież ludzie powinni szanować swoje gusta, tak powinno być a nie że człowiek już czasem nie wytrzymuje. 3mam za Ciebie kciuki i jesteś świetna a jeśli wszystko przemyślisz to czekamy na Ciebie kochana ! :)

      Usuń
  2. chyba ktoś tu chce być jak ten najlepszy polski blog . żeby wszyscy teraz w komach ci pisali jak to cie oni kochają i jaka jesteś zdolna bla bla. i wrócisz mówiąc że już nie wytrzymujesz . sprytnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zdziwisz się bo nie wrócę . -,-

      Usuń
    2. się okaże ;>

      Usuń
    3. I nie nie oczekuję by inni mi pisali jak bardzo mnie kochaja bo i tak wiem ,że jestem beznadziejna -,- Nie musisz mi tego "wyrzucać "

      Usuń
    4. i zaraz będzie fala hejtów na mnie i fala listów miłosnych do ciebie

      Usuń
    5. Ej sorka to jek wiesz że teraz będzie lista hejtów do cb to sie zaczełam tak zastanawiać czy ty lubisz do cb hejty czy coś bi sama je wywołujesz? Niby to sie troche zgrało z tym innym blogiem ale nie oznacza to że było nim spowodowane. Więc nie możesz tak twierdzić nie wiedząc tego. Przeciesz każdy ma gorsze dni, i zwątpienia ty pewnie też masz więc chyba rozumiesz co chcę Ci przekazać;) N<3

      Usuń
  3. ja napiszę tylko jedno: szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda! ;( ale jak odpoczniesz to dobrze ci zrobi. Mam nadzieję, że szybko wrócisz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No weź Anka ! :((( Nie rób nam tego zawsze jak byłaś to tylko mogłam z tb popisac bo inne dziewczyny nie są takie miłe jak ty ! .
    Uwielbiam tego blooga i uwielbiam cb ..... ! :) ♥
    Wróć dla Mniee I dla tych którzy cie Lubia ie przejumuj się hejtami !
    To debile i koniec haha xd pAA wróć Anka Prosze 1D bd ci wzdzięczni ! Mówie ci

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm... w sumie to tak na prawdę jej sprawa czy będzie dalej pisać tego bloga czy nie. To jej życie i jej decyzja. Nie chce nie musi pisać, ale po co zakładała bloga? Nie mówię bo na pewno to jest denerwujące jak się starasz napisać dobrego posta, a tu nagle w komentarzach widnieją jakieś hejty. Na pewno nie jest miło i rozumiem to , że się zniechęcasz, ale pomyśl o tych milionach osób, które uwielbiają tego bloga. Wchodzą tu codziennie bo wiedzą, że znajdą jakieś nowe informacje. Szczerze mówiąc wchodzę na tego bloga kilka razy dziennie bo po prostu wiem, że któraś z was zawsze coś doda. I na pewno nie tylko ja tak robię bo pewnie wiele innych dziewczyn także. Nie możesz się zrażać kilkoma negatywnymi opiniami bo nas (tych którzy doceniają Twoją pracę) jest więcej. Musisz też pomyśleć o nas. Oczywiście tak jak wspomniałam nie namawiam Cię bo to nie ma sensu, na siłę też nie masz co tu zostawać bo i Ty się będziesz męczyć i my, ale możesz jeszcze to przemyśleć.
    Nie jestem z osób , które Ci teraz będą pisać jak bardzo Cię uwielbiają czy coś. Nie. Powiem tylko tyle, że lubię tego bloga, lubię Twoje posty (innych redaktorek też) ale namowy nic tu nie zdziałają

    Apeluję do was! Ludzie.. czy to aż tak ciężko jest docenić czyjąś pracę? No przecież ona wcale nie musi tego tutaj pisać, znajdzie sama dla siebie informacje i wszystko wie, a to że umieszcza je tutaj to tylko jej wola. Więc proszę was nie bądźcie aż tak oschli i nie narzekajcie na nią bo dziewczyna na prawdę się stara. Przecież ona to wszystko robi dla nas, a nie dla siebie.

    PS. Jeśli wchodzicie na tego bloga tylko po to aby skrytykować kogoś to po co w ogóle tracicie tutaj czas? Lepiej wyjść na powietrze , ochłonąć i kilka razy się zastanowić zanim się coś powie co może urazić druga osobę.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mądrzee powiedzianee ! ;)
      ja również wchodzee tuuu milion razy na dzień boo wiem że znajde tutaj nowe a zarazem bardzo interesujące info ! ;D
      Inkaa ! xx

      Usuń
    2. Popieram.

      Usuń
    3. Popieram :)

      Usuń
  7. chłopcy z 1D też maja antyfanów i co mówią " sorry, ale mamy dość tego, bo mamy za dużo antyfanów, kończymy z tym ". bez sensu. dziewczyno ogarnij się, bo nie zawsze wszyscy będą cie chwalić i znajdą się osoby, które cię skrytykują. przestań się nad sobą użalać tylko popatrz co możesz zrobić, żeby naprawić to co inni ci wytykają, a najlepiej to olewaj to i tyle. nie piszę tego żeby ci dokuczyć, ale takich ludzi jak ty na świecie jest od groma, ale z tego powodu nie chowają się w szarym koncie. pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie użalam się nad soba -,- i też nie oczekuję jakiś 'cudownych' komentarzy. Do tej pory to raczej niektórzy powinni popatrzeć na siebie i swoje zachowanie bo nie jest poprawne.. Raczej. Ja widzę sens w tym co robię i będę to robić . Gówno mnie obchodzą hejterzy i olewam to. Nie wytykajcie mi więc urażonej dumy . Nie zdziwcie się ,że będę tu rzadziej bywać . I już nawet nie chodzi o inne zajęcia ! Czasu mam w chu* .. i zero do roboty .. Tylko dla kogo mam to robić. ? Kocham swoich czytelników i tylko dla nich właściwie piszę . -.-

      Usuń
    2. sama napisałaś kilka komentarzy wyżej pozwól, że zacytuję " wiem, że jestem beznadziejna ". nie wiem jaka w twoim mniemaniu jest definicja ' użalania się nad sobą ', ale moim zdaniem to jest właśnie to. nikt ci tutaj nie wytyka urażonej dumy. chodzi o to, że zawsze będą osoby, które nie będą zgadzały się z racjami jakie preferujesz, więc takie zachowanie jest bez sensu. ludzi którzy cię nienawidzą jest może tyle samo ilu cię lubią, a może mniej, więc rób to dla tych osób, a nie dla hejterów, bo to tylko tchórze, którzy chowają się za maską internetu. pozdro

      Usuń
  8. Proszę Anka nie opuszczaj nas uwielbiam czytać twoje posty (mogę nawet powiedzieć że żyć bez cb nie mogę) nie odchodź zawsze się znajdą debile którzy myślą że pisanie codziennie jest takie proste i będą się czepiać.Zrób to dla nas i zostań z nami ten blog bez ciebie nie będzie już taki sam :(( Proszę cię zostań... :((

    OdpowiedzUsuń
  9. przyjmij to z POKORĄĄ a oni zauważą że maasz to w dupie i im sie to znudzi ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie mi ciebię brakować. Od początku od samego początku odwiedzam bloga. Chciałam bym aby on stawał się coraz lepszy. - willi_0

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje posty są najlepsze!I cię rozumiem że masz tych osób dość ale naprawdę cię proszę zostań!!!Nie jesteś beznadziejna jesteś niezastąpiona i świetna!!!Proszę zostań :((

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja cię nie hejtowałam, ale przepraszam za tych co to robili -,-
    nie odchodż :)
    prosimyyy

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszyscy którzy mają fanów muszą mieć też hejterów. Tak już jest i tyle. Hejterzy zazwyczaj robią to z zazdrości, że potrafisz w to włożyć tyle pracy, sprawia to tobie przyjemność i jeszcze podoba się to innym ludziom. Oni nie mogą tego znieść.
    Jeśli nie dajesz rady, pomyśl sobie o Harrym, Niallu, Liamie, Lou i Zaynie- oni dadzą ci siłę. Jeśli nie dla nas czy dla siebie to zrób to dla nich ;))
    Trzymaj się ,wiem że jesteś silna i dasz radę wygrać tę wojnę ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. http://www.omusicawards.com/vote/fan-army-ftw tu mozna glosowac na 1D :D

    OdpowiedzUsuń
  15. No ja kur*a przepraszam , ale co to ma być? przejmujesz się jakimiś wgl niedorozgarniętymi dziewczyneczkami ? To Ty założyłaś tego bloga , i gdyby nie to że to zrobiłaś na pewno większość z nich by nic nie wiedziała o chłopakach . A hejtują CIę bo po prostu im się nudzi ,życia prywatnego to nie ma to się przez internet wyżywa. Ja nie wiem , one się Directionerkami nazywają -,- a obrażają Ciebie , członka naszej wielkiej rodziny . Zostań tu z nami , i nie przejmuj się innymi , liczy się tylko 1D :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę nie odchodź, twój blog jest najlepszym jaki kiedykolwiek dotąd czytałam , nie przejmuj się tym, że jakieś dziewczyny czy nawet chłopacy Cię hejtują, liczy się 1D a nie oni, nie powinni Cię wgl interesować jeżeli piszą coś na temat bloga to po prostu zazdroszczą, że jesteś taka pomysłowa i założyłaś go specjalnie dla nas i dziękujemy Ci za to bardzo, PROSZĘ NIE ODCHODŹ a wy hejterzy złaski swej zamknijcie się, bo na pewno zazdrościcie i nie umielibyście sami zrobić czegoś tak wspaniałego jak ten blog, nie przejmuj się nimi, nie są tego warci KOCHAMY CIĘ :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Drodzy Haterzy.Dziękujemy. Z chęcią poczytam wasze blogi skoro są "lepsze". :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Laska nie przejmuj sie nimi ! Zawsze sie znajda tacy ktorzy wiedza wszystko lepiej i mysla ze jak sobie siada przed komputerem i nikt ich nie widzi to moga pisac co cchca olej ich ! Pokaz im ze na cb to nie dziala ! Wracaj szybko i miej ich gdzies nie czytaj tego co pisza , nnie przejmuj sie nimi serio ! Nie warto ! Myslisz ze po co obi wchodza na blog o 1d jedli ich nie lubia ?! Czy ty jak kogos nie lubisz wchodzisz na blogi o nim ? Naprawde nie warto na nic zwracac uwagi wracaj szybko bo to jest naprawde swietny blog ! Skoncentruj sie na tych dobrych opiniach i będzie good ! Zrob to dla tych wszystkich ktorzy co dzien wchodza na twoj blog i go lubia !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ludzie skoro nie podoba się wam ten blog to po co na niego wchodzicie?! Wydaje mi się, że to bezsensowne wchodzenie i oczerniacie kogoś na każdym kroku. Myślicie, że to był pierwszy raz jak się czepiacie o coś? Jeżeli tak to grubo się mylicie.
    Dajcie dziewczynie ochłonąć! Skoro postanowiła sobie zrobić przerwę to niech odpocznie.
    W ogóle nie rozumiem jak można niby kogoś wspierać pisząc " Nie chce nie musi pisać, ale po co zakładała bloga?". Zakładała bloga go wiedziała, że pokocha to zajęcie i też była świadoma, że niektórzy będą ją hejtować, ale trzeba się zastanowić, że taki hejt to jednak jest mały wjazd na psychikę. Jesteśmy tylko ludźmi i obchodzą nas takie rzeczy.
    DO HEJTERÓW: Po co to, aż tak gwałtownie atakować ludzi? No po co?! Nie można tego wyjaśnić na spokojnie. Przecież nic wam nie zrobiła. To nie ona rzuciła się na was. Zrozumcie też to, że inni ludzie na co dzień np. w szkole atakują Directionerki. Wyzywają naszych chłopaków od pedałów itp. Ja sama ostatnio przed własna siostrą i przyjaciółką musiałam bronić 1D.
    Dajcie chociaż mały ustąp tym falą głupich, obrażających lub czepiających się komentarzy. Ostatnio co mało przez was nie został usunięty Oficjalny Blog o One Direction i to tylko przez to, że niektórzy nie rozumieją angielskiego. -.- Zachowajcie chociaż resztki godności i uspokójcie się.
    Do Anki: Nie przejmuj się dziewczyno Ci ludzie po prostu są za głupi by zrozumieć co sami robią. Odpocznij sobie, ochłoń i postarać się ich olewać już kompletnie. Pamiętaj, że są osoby, które szanują twoją prace i dziękują za stworzenie tego bloga. :)

    Z poważaniem
    tsukino

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie odchodz ! Wracaj a tych hejterow z checia bym zabila i sie nimi nie przejmuj ! Wracaj ! <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!