niedziela, 17 czerwca 2012

Imaginy. part.11

Taki tam imagin pisany na szybko. Nie wiem czy wyszedł -.-  . Jest nieco inny ,jak by co.

+ piosenka

_______________________________________________________________________



Chodzę po pokoju spoglądając na nasze fotografie i pamiątki . Każda minuta spedzona w tym domu przypomina mi Ciebie..


     Pamiętasz gdy się poznaliśmy ? Te cudne niezapomniane miejsce , albo nasz pierwszy pocałunek nad jeziorem koło kwitnącaj czereśni . Wciąż  czuję to na moich wargach. Nie można tego zapomnieć. Tych niezwykłych chwil kiedy tańczyliśmy  bez żadnej muzyki .  Pamiętam te zwykłe sprawy  , pamiętam aż do łez.  Zawszę będę wspominać  te chwile najbardziej.  Nasze wesele w wielkiej sali ... Wtedy porwałam sukienkę a ty wpadłeś w tort ślubny. Rozwaliliśmy pół lokalu.. Nie obchodziło nas nic innego tylko miłość!  Do tej pory śmieję się z  naszych wspólnych sytuacji. Muszę przyznać .. to było szalone.  Wszystkie pieniądze które otrzymaliśmy w prezencie wydaliśmy  na  wycieczkę tylko we dwoje.  Tydzień później dowiedziałam się ,że jestem w ciąży. I to Twoje niezapomniane szczeście i radość.  Traktowałeś mnie jak księżniczkę  . Byłam wtedy najszczęśliwszą osobą na świecie.  Gdy urodziłam Ci dwie piękne córeczki , płakałeś ze szczęści , zresztą ja też.  Miały piękne beztroskie dzieciństwo.  Poświęcałeś się dla nich , radziłeś jak mogłeś najlepiej . To właśnie dlatego  Tobie ufały najbardziej. Gdy dorosły dla Ciebie i tak były ciągle malutkimi dziewczynkami. Nic nie zapowiadało tragedii , która negatywnie odmieniła nasze życie . Siedziałam w domu  z naszymi córkami , gdy zadzwonił telefon . Nie uwierzysz .. powiedzieli ,ze leżysz w szpitalu , że miałeś wypadek .  Pojechałyśmy tam. Minęło kilka godzin zanim.. dowiedzieliśmy się prawdy..  Ten dzień na zawsze pozostanie w mojej pamięci.. Z sali na której byłeś wyszedł lekarz i powiedział nam prosto w twarz .. " że nie żyjesz ".  Łzy napływały i ciągle napływają do moich opuchniętych oczu . Tak właśnie znalazłam się tam gdzie jestem..  Czasami nawet zastanawiam się dlaczego nie mogłam być wtedy z Tobą ? Zginęlibyśmy razem.. I wtedy nic by nas już nie rozdzieliło..

Odeszłam od mikrofonu . Dotknęłam już tylko płyty  jego grobu i wypowiedziałam cicho słowa

-" Nigdy Cie nie zapomne Niall " .


                              " Wypowiedź na pogrzebie "


_______________________________________________________________________







By  Anka

25 komentarzy:

  1. O matko jakie smutne ;( Piękne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O Materdelionn ! Zabiłaś mnie tym ! <3 I ta muzykaa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurwakurwakurwa przepraszaam . ;oo
    lepszegoo nie byłoo ?
    najlepszyy jaki w życiuu widziałaaam !
    jesteeś wielka !
    no nie wierze a ryczeee jaaak pojeeb ! ;xx
    więceej takich !
    najlepszee że nie wiedziałaam o kim too i jak zobaczyłaam imię Niall ( a go właśnie najbardzieej lubie ) to się załaaamałam jeszcze bardzieej ;oo
    kochaam kochaam kochaam kochaam <333
    Inka ! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Omomom gdybyś ty tylko widziała co sią działo gdy to czytałam :D
    Boskie, boskie na serio <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie <3

      Usuń
    2. Boże dokładnie Serce mi staneło jak przeczytałam Niall.Swietne,świetne i piosenka wspaniale pasuje.Takie coś chce się czytać .Kocham ten imagin i ciebie !;*****

      Usuń
  5. Świetny. Smutny. Pisz takich więcej. Są naprawdę dobre. I jeszcze ta muzyka.. Jeden z lepszych jaki czytałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę o więcej takich imaginów
    Wtedy płacze i mi jest lżej <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mi łezka poleciała c; Piękne ! <3 Pisz więcej, proszę, zakochałam się w tym . ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny! ale zastanawia mnie jedno. Napisałaś że,, Imaginy to tylko ZBĘDNY dodatek ,.. który i tak nie powinien się tu pojawić" a sama go napisałaś... dziwne... ale i tak piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie.......najpierw piszesz jedno a robisz drugie...

      Usuń
    2. Pisze imaginy choć i tak nie trzeba -.- ale niektórzy je lubią.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. słaby jest twój ryj hehe

      Usuń
    2. Chyba twój ....

      Usuń
    3. najlepszyy jest a ty mowisz ze slaby pukniiij sie w leeeb idiotko/idioto jak umiesz lepieej to prosze bardzo pokaaz naam too ... ;//
      oj ludzie ludzie...

      Usuń
    4. Ty się puknij idiotko ! Chyba komentarze są po to żeby pisać co się myśli....żal mi ciebie .... jak toś nie potrafi przyjmować krytyki to ma problem !

      Usuń
    5. dobraa zamknij już ryyj ;///
      żałośniee !

      Usuń
  10. Jest świetny ! Nie przejmuj się . ; D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł :) imagin - piękny :) :)
    gratuluję :) *

    M.

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny. taki szczery. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie powiem jest dobry... ale myśle że nie powinnyśmy pisać imaginów w których piszemy że nasz idol umiera albo nie żyje ... przecież byśmy tego nechieli a jjak się takie czyta to też niejest za mile , jawiem to są tylko imaginy a to tyko moja uwaga ... ale po zatym to świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. naj . lubie Nialla . Rozryczałam się na koniec .Super blog o.o

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!