wtorek, 19 czerwca 2012

Imagin + inne

Cześć! Dodaję imagina. Jednak na początku mam do Was dwie sprawy:

1. Od dzisiaj imaginy będę dodawać we wtorki, czwartki i niedziele. W ten sposób będą zawsze dobrze dopracowane, dłuższe i (mam nadzieję) ciekawe. Od razu przepraszam Ankę za to, że wcześniej jej nie zapytałam, ale nie mogłam się skontaktować.
2. Pod moją wczorajszą notką było spore zamieszanie. Przesadziłam i bardzo Was za to PRZEPRASZAM. Doszło do zupełnie niepotrzebnych kłótni. Ja ustąpiłam - dodaję imaginy 3 razy w tygodniu i obiecuję, że nie będę więcej pisała żadnych złośliwych komentarzy. Jednak w zamian Wy też coś zrobicie. Przestaniecie hejtować i wyrażając swoje opinie pamiętajcie, ze po drugiej stronie monitora też siedzi człowiek, który ma uczucia i niektóre słowa są dla niego bolesne czasem nawet bardziej niż rana. Osobiście czytając kilka z Waszych wypowiedzi zrobiło mi się przykro ;( Liczę na Was

No, a teraz imagin ;)

Polecam piosenkę : Better than I know myself

Zayn

Ostatnio poznałaś fajnego chłopaka. Jest sympatyczny i bardzo się polubiliście. Czasami spotykacie się, rozmawiacie przez internet, ale nic więcej. Zayn oczywiśćie jest o niego zadrosny i nawet nie stara się tego ukrywać. Gdy pewnego razu Mark odwiedza cię, Zayn wprasza się i robi awanturę.
- Cześć, przepraszam, ale chciałbym porozmawiać z MOJĄ dziewczyną. - mówi z naciskiem na "moją". - Mógłbyś, więc już iść! Dziękuję.
Mark dziwnie sie na niego patrzy. Ty robisz wściekłą minę i mówisz:
- Zayn! Co ty robisz?! On przyszedł tylko pogadać.
- Ja też przyszedłem pogadać. Nie liczę się już?-  zaczyna się denerwować.
W czasie tego jak wy się kłócicie Mark wychodzi z twojego mieszkania.
- Mogłabyś przestać przyprowadzać do domu jakiś lalusiów! - Zayn krzyczy coraz bardziej.
- Przypominam ci, że to jest moje mieszkanie, więc to ja decyduję kogo i kiedy zapraszam. - robisz się cała czerwona.
- Tak?! A ja jestem twoim chłopakiem i mam prawo do tego, aby od czasu do czasu mieć cię na wyłączność! - nie przestaje unosić głosu.
- Nie jestem rzeczą, którą można mieć na wyłączność tylko człowiekiem, a to co ty robisz to się nazywa zazdrość! - z nerwów rzucasz wazonem o ziemię.
- O rozumiem! Ja już do niczego nie mam prawa! Liczy się tylko panna [T.I] - teraz wydziera się na całe gardło.
- A żebyś widział, że tak,a ty jesteś zwykłą świnią i rozpuszczoną gwiazdką, która myśli, że wolno jej wszystko. - nie zwracasz uwagi na to co mówisz.
Zayn nagle milknie. Łzy napływają mu do oczu. Patrzy na ciebie smutnym wzrokiem i dodaje:
- Czyli tym dla ciebie jestem?  Dziękuję, że mnie uświadomiłaś za kogo mnie masz.
Bierze swoją kurtkę i szybko wychodzi. Dopiero po chwili dociera do ciebie co powiedziałaś. Przecież tak naprawdę wcale tak nie uważasz. Wymsknęło ci się to z nerwów. Postanawiasz biec za chłopakiem.
- Zayn, zaczekaj, Zayn! - wołasz goniąc go.
- Nie mam ci już nic do powiedzenia. - stwierdza surowo i wsiada do samochodu.
Stajesz. Zaczynasz płakać. Teraz już cicho prosisz "Zayn proszę zostań". Kucasz na asfalcie i zakrywasz głowę rękami. Siedzisz tak przez parę minut i płaczesz. Bardzo żałujesz tego co powiedziałaś, ale wiesz już, że nie możesz tego cofnąć. Zalewając się łzami nawet nie zauważasz, że Zayn wcale nie odjechał tylko siedzi w samochodzie i się tobie przygląda. Po paru chwilach wychodzi z niego, podchodzi do ciebie, okrywa cię swoją kurką, mocno przytula i szepcze ci do ucha:
- Przepraszam.
Patrzysz na niego cała załzawiona. Cujesz się niezręcznie, bo wiesz, że to ty powinnaś przerosić pierwsza.
- Ja też cię przepraszam. - mówisz.
Potem wtulasz się w niego i czujesz się szczęśliwa, bo masz pewność, że te ramoina nigdy nie skrzywdzą, że on nigdy cię nie opuści.Patrzycie na seibie, oboje płaczecie. Całujecie się, a potem idziecie objęci wiedząc, że razem jesteście w stanie zrobić wszystko, ale sami nie możecie zrobić nic.



I jak? Podoba się? Pozdrawiam :D

36 komentarzy:

  1. Fajne ^.^ A ta piosenka też fajniutka hehe ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny:D A ta piosenka...Rewelka..^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. I co w Bravo pisze że Liam urodził sie o 3 tygodnie za wcześnie i musiał brać zastrzyki.I co hepisz Anka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie ,że znowu u piszesz na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szerze..Nie,nie podoba się jest taki denny pełno takich jest -_-

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki imagin znajdziesz na każej stronie. Matko błagam Cię Anka weź ją stąd. Nie potrzebne wam na blogu imaginy. Anka piszesz lepsze i lepiej jeśli Ty będziesz dodawać jeden na jakiś czas. Te imaginy Klaudii są tu zbędne. Poza tym ONA MA WŁASNEGO BLOGA to niech na niego idzie,a nie tutaj... przecież skoro ma swoją stronkę to niech tam pisze bo tutaj to tylko zbędny dodatek...

    OdpowiedzUsuń
  8. może to zabrzmieć chamsko, ale jeśli się nie mylę miałaś dodawać imaginy codziennie.
    aaaaaa co do imaginu, to taki sobie
    wiem, że stać cię na więcej :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. -,-
    taki sobie.... :/

    OdpowiedzUsuń
  10. po pierwsze błędy, po drugie straszenie oklepane..? wystarczy przeczytać początek i od razu wiesz co będzie na końcu. Jak dla mnie za nudne i lepiej gdybyś się przeniosła na swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. luudzie, Anka już chyba podjeła decyzje. Klaudia zostaje, wiec darujcie sobie te zbędne komenatrze, naprawde. nie mówie o tych negatywnych opiniach, bo macie prawo wyrażać swoje zdanie, ale nie piszcie " Anka weś ją stąd ", bo to chyba już ostateczna decyzja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z niektórymi wypowiedziami wyżej. Anka podjęła decyzję w sprawie Klaudii i wasze komentarze typu 'wywal ją stąd' są zbędne.
    Co do imagina jest fajny i cieszę się, że jesteś tu. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuda, ale te twoje wypociny denne..

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny i dobra piosenka :D . Klaudia pisz dalej i nie jest tylko dodatek, wielu czyta tylko imeginy... Fajnie że jesteś i pisz jak najwięcej. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm Piosenka fajna, ale imagin nuudny i przewodywalny
    Stac Cie na wiecej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przywidywalny... takie coś znajdziesz na każdym przeciętnym blogu. ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny podoba mi się czekamy na nastepne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże.. Darujcie sobie te hejty do Anki i Klaudii ! Boże, jak wam nie pasuje to tu nie wchodźcie ! A Natalia [ redaktorka bloga] też ma swoje blogi i jest dobrze ! Więc nie czepiajcie się Klaudii ... Wy macie swoje życie, a ona ma swoje życie ! Imaginy mógłby być lepszy, bo Kladuie stać NA PEWNO na więcej ! Nie atakujcie jej, że denne, przewidywalne, nude itp. bo sami byście takiego nie napisali ! Piszecie tak bo jesteście zazdrośni bo wy tak nie umiecie !! Ja Klaudie podziwiam, że chce jej sie pisać !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhh kogoś tu wyobraźnia ponosi. Skąd wiesz,że nie umiemy lepiej? Nie zazdroszczę jej bo nie mam czego! ;D Poza tym wyrażam swoją opinię. Skoro was może ponieść gdy piszecie "oj jakie suuuuper" i wgl to czemu mnie nie może ponieść gdy piszę negatywną opinię? Zastanówcie się... nie mam jej czego zazdrościć po prostu nie podoba mi się jej praca i tyle. Czytałam dużo ciekawsze, a ta nie dość , żę przewidywalna to się ciągnie i jest nudna. Dziękuję

      Usuń
  19. Jejciu jaki świetny !
    Kocham imaginy ze scenami zadrości a te : ,, Czyli tym dla ciebie jestem? Dziękuję, że mnie uświadomiłaś za kogo mnie masz '' - no po prostu boskiee !!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super:)
    czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne, fajne. Słoneczka na posterunku, Klaudia ;)
    Pisz dalej, lej na hejty i będź sobą :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie podoba mi sie , jest nudny i nic w nim specjalnego. zwykle przecietne , czytalam lepsze

    OdpowiedzUsuń
  23. Słoneczko obecne Klaudia! :D
    Zawsze czytam :P A imagin świetny. Jeszcze raz proszę o link do twojego bloga. Ciao :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://myimaginewithonedirection.blogspot.com/ - link do bloga
      + dziękuję za wszystkie komentarze :)Imagin rzeczywiście był dosyć przewidywalny, na czwartek postaram się napisać lepszy
      Buziaczki <3

      Usuń
    2. no ja myślę, że napiszesz :)
      powodzonka :*

      Usuń
  24. Ok... Uwielbiam czytać twoje Imaginy. Jesteś super;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale nudaaa... odpuść sobie i wracaj na swojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  26. Proszę przestańcie obrażać Klaudie , ona też ma uczucia .. jeśli chcecie ją obrażać to nie tutaj .. A co do imaginu , to jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  27. bożeeeee...... przeżywacie te imaginy -,-

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!