czwartek, 28 czerwca 2012

newsy

Harry wrzucił wczoraj na instagram :
ale włosy , huhuhu xd
podpis zdj : Thanks to for my new tshirt!!

dodał też pare zdj na twittera :
1.podpis: thank you sir... Interesting choice of stance

 2.podpis: Great to meet today, lovely guy!
 3.podpis :And he brought a sign...

dziś chłopcy mieli koncert o 7:30 albo o 8:30 ( pogubiłąm się już w tych strefach czasowych ) a naszego czasu o 1:30 lub 2:30 . miał być nadawany koncert na żywo , dzielnie czekałam , było już przed 2 koncertu nie było ( co oznaczało że miał się zacząć o 2:30 ) nie mogłam się doczekać , ale w końcu usnęłam -.- i obudziłam się po 5 rano wtulona w lapca.... nawet nie wiecie jak wściekła byłam i jestem -.-

dziś Liam i Lou przed koncertem grali w koszykówkę .

wczoraj wieczorem Niall żalił się na tt że mają tam ściany z papieru , że jest głośno , jakieś odkurzacze i nie może spać xd

a wczoraj weszłam na cleverbot'a i mi powiedział że najbardziej lubi Harrego i Louisa ;p niech się zdecyduje :D

chłopcy kończą trase prawdopodobnie 6 lipca . Niall jezdzie do Irlandii a reszta do UK ,tam pare dni odpoczynku i  potem koncerty w UK .

wczoraj dobry kumpel Zayna , Danny dołączył do nich .

wczoraj chłopcy jadąc do Charlotte , zajechali do Mcdrive
 
kupuje Andy iii jakaś laska...

ehh, niektóre to mają szczęście....M&G
oo mamy z Hazzą praktycznie takie same conversy , tylko że ja mam za kostke :D

Josh dodał wczoraj na tt:
OMG , ile ludzi :O

dzisiejszy koncert
nie ma to jak się bawić stanikiem na scenie :P

 Zarry :D

teraz wstawie kilka zdj z Bert Show z udziałem Niall'a i Harry'ego
















Harry z jakimiś typami w Charlotte :

chłopcy w Atlancie
dzisiejszy koncert
Liam'owi chyba się jakoś nudziło ;p

 najfajniej brzmiał Niall i Zayn :D Harry zabłysnął xd


to by było na tyle .
Tylko jeszcze pare słów do ostatnich komentarzy . Ja się pytam gdzie tu jest sprawiedliwość ? jak Jolks albo Anka pisza notki na szybko i wam to powiedzą to piszecie że je kochacie bo jak nie mają czasu to i tak dadzą notke . i tak powinno być , ja jestem prawie zawsze zabiegana i jak mówię że notka na szybko to że ja nie mam czasu , robie byle i się nie staram , odrazu mnie wywalić chcą . No rzeczywiście uczciwi jesteście. jak wam się nie podoba to jest wasz problem , nie mój , bd pisała wtedy kiedy chce , jak chce .ja nie musze tego robić , robie to z własnej woli  , bo ja info mam , wy zostaniecie bez nich . zastanów się dizewczyno która powiedziała że robie na odwal  , jakbym miała Was w dupie nie spoźniałabym się na treningi żeby napisać notke i dostać zjebke od trenerki .ZASTANÓW SIĘ ZANIM COŚ NAPISZESZ.
trochę przykre że nie doceniacie cudzej pracy, ciekawe jak wy byście sobie poradzili i ile byście mieli czasu , chyba że jesteście no life i siedzicie cały czas w domu , bez hobby i przyjaciół.

Paula, komentujcie :)



































12 komentarzy:

  1. Kocham Cie Pulaaa <3333333
    I robisz świetne notki, ta np jest długa i baaaaaaardzo zajmująca <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha.Zjadłabym batona

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam Paula ja tam cie lubie i nigdy czegoś takiego nie mówiłam ; )
    Kate ;x

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się ;))Jak dla mnie piszesz świetne notki i cię rozumiem każdy musi mieć trochę czasu na własnie życie!A co co tak piszą to najwyraźniej tylko przed ekranem komputera siedzą i myślą że umieją napisać lepiej.Ale tamtą krótką notkę nadrobiłaś dzisiejszą:DDA mam takie pytanko mogłabyś dodawać tłumaczenia do tyh podpisów pod zdjęiami bo niestety mój angielski nie jest na tyle dobry żeby to zrozumieć ;/ Życzę miłego dnia tobie innym directionerkom :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok wieczorkiem zedytuje notke i dod tłumaczenie więc zajrzyj ;)

      Usuń
  5. nie przejmuj się to tylko głupie komentarze, ale niestety wiem jak mogą ranić. Co do notki to super. Tak właśnie mogłabyś dodawać tłumaczenia. Będę bardzo wdzięczna. Hahaha Louis brzmiał trochę jak clown. Jeszcze raz nie przejmuj się tymi komentarzami. Jestem z tobą pozdrawiam Klaudia. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja bardzo rzadko dodaje komentarze bo ta uzyka i wgl wszystko od nowa ;\
    ale mi sie podobaj notki wszystkich dziewczyn i Twoje też , nie masz sie czym przejmowac jezeli cie to pociezy to ja dodaje tylko kom do imaginów a tu dałam zebys to wiedziala ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raz lubię twoje notki a raz nie....zależy kiedy :D
    Zazdroszczę tym dziewczyną :( XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Chłopcy jak zwykle pajacują na niektórych zdjęciach. ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje notki są świetne i nie przejmuj się złośliwymi komentarzami, ponieważ zawsze znajdzie się ktoś, komu wiecznie coś nie pasuje...:)
    Pozdrawiam ;)

    PS. Paula czy mogłabyś napisać ile masz lat?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była kiedyś napisana notka poświęcona mi ;p mam 15 lat ;)

      Usuń
  10. A ja lubię Twoje notki i nie rozumiem czemu innym się nie podobają.
    Zazdroszczę tym dziewczynom.. Chciałabym być na ich miejscu. ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!