czwartek, 21 czerwca 2012

Imagin

Hejka :) Jak Wam mija dzień? Byliście dzisiaj w szkole? Ja niestety muszę chodzić do końca roku, bo mamy próby do akademii :( Przez to nie widziałam żadnego z twitcamów! No cóż, dodaję imagina. Będzie wesoły i mam nadzieję, że się Wam spodoba.

Proponuję piosenkę 1D: Everything About You

Niall

Chłopaki za dwa dni wyjeżdżają w trasę po Ameryce. Ty postanawiasz zrobić pranie, bo widzisz, że Niall sam się za to nie weźmie. Wrzucasz wszystkie jego brudne ubrania do pralki. Ląduje tam każda skarpetka, T -shirt, jeansy, koszule  i wiele, wiele innych. Ogółem mówiąc są tam nieprane przez miesiąc rzeczy. Dolewasz płynu i sypiesz proszek. Potem włączasz pralkę i zadowolona idziesz przed telewizor. W między czasie podchodzi do ciebie Niall. Jest trochę zdenerowany, ale i tak się uśmiecha.
- Kochanie? Nie widziałaś może mojego paszportu i wizy? Muszę je sobie wcześniej naszykować. - pyta.
- Nie, a gdzie ostatnio je widziałeś? - jesteś zdziwiona.
- Nie wiem, nie pamiętam. Szukam już z godzinę. - siada na kanapie i robi zrezygnowaną minę.
- Spokojnie. Nie dramatyzujmy. Teraz ja ich poszukam. - wstajesz i zaczynasz "zabawę" w detektywa.
Zaglądasz dosłownie wszędzie. Nie ma półki, której być nie obszukała. Jednak w końcu i ty się poddajesz. Siadasz zmęczona obok Niall'a i wzdychasz.
- Nigdzie nie ma ani paszportu, ani wizy.
- Co ja teraz zrobię? Paul mnie zabije! - zaczyna płakać.
- No, ale nie płacz. Gdzieś się znajdzie. - przytulasz go i pocieszasz. - Może zapytaj chłopaków. Jest szansa, że zostawiłeś je u nich.
Niall podnosi się, ociera łzy i idzie do reszty świty z 1D. Ty myslisz czy nie zapomniałaś o jakimś miejscu kiedy nagle przypomina ci się o praniu. Biegniesz do łazienki i wyciągasz z pralki ubrania. Wkładasz wszystko do kosza i zaczynasz wieszać na suszarce. Gdy trzepiesz jedne z ulubionych spodni twojego chłopaka wylatują z nich dwa zgniecione  i całe mokre papierki. Podnosisz je i oglądasz. Po chwili zauważasz, że są to zaginione paszport i wiza! Z wrażenia je upuszczasz. Jesteś przerażona. Dokumenty, bez których Niall nie dostanie się do Ameryki są kompetnie zniszczone! Co gorsza, jest za mało czasu aby wyrobić nowe! Przez ciebie Niall nie poleci na trasę i zawiedzie miliony fanek! Nie wiesz co robić. Nie umiesz mu tego powiedzieć. Boisz się jak zareaguje. Zastanawiasz się chwilę i postanawiasz, że ukryjesz przed nim prawdę. Kończysz wieszać pranie, a następnie idziesz zrobić sobie coś do jedzenia. Po jakimś czasie wraca Niall. Jest załamany. Cały czas łzy leją się z niego strumieniami. Kochasz to, że jest taki wrażliwy. Robi ci się go szkoda i decydujesz, że jednak mu powiesz.
- Cześć. Możemy pogadać, ale proszę nie płacz, skarbie? - mówisz tuląc go do siebie i ocierasz mu łzy chusteczką.
- O czym? Nie mam humoru, chcę iść spać. - marudzi.
- Ehhm.... Ja wiem gdzie jest twój paszport i wiza. - uśmiechasz sie lekko.
- Gdzie? - chłopak nagle się rozwesela. - No pokaż.
Idziesz do pokoju obok i przynosisz z niego dwa zniszczone papierki. Pokazujesz je Niall'owi, a ten stawia oczy.
- Co sie z nimi stało? - pyta zdziwiony.
- Ja cię naprawdę bardzo przepraszam, ale ja je niechcący wyprałam. - spuszczasz głowę.
Przez chwilę panuje zupełna cisza. Nagle chłopak wybucha głośnym śmiechem. Nie może go opanować. Nie wiesz co się dzieje. Przez cały dzień płakał, bo nie mógł znależć dokumentów, a gdy się okazuje, że je zniszczyłaś ( nie specjalnie, oczywiście) śmieje się jak głupi.
-To wcale nie jest śmieszne, to tragiczne. - mówisz.
- Powiedz mi, że nie śmieszy cię to, że wypraliśmy paszport i wizę dwa dni przed wylotem w trasę. - Niall cały czas głupio się chichra.
Patrzysz na niego też zaczynasz się śmiać. Gdy wam przehodzi Niall obejmuje cię i zaczyna namiętnie całować.
- Niall, ale to ja je wyprałam, nie my. - mówisz.
- A ja zostawiłem je w spodniach. - uśmiecha się. - A teraz już nic nie mów, bo popsujesz tą romantyczną chwilę.
I tak spędzacie cały wieczór nie przejmując się tym, że Niall nie dostanie się do USA.

Może być? Lepszy od poprzedniego? O i przy okazji chciałam powiedzieć, że w niedzielę nie będę mogła dodać imagina, bo mamy jakiś festyn i się nie wyrobię. Zrobię to, więc albo w poniedziałek albo w sobotę :)

                                                                                                                         By Klaudia

28 komentarzy:

  1. znowu banał . już na jak tylko zginęła wiza i paszport -wiadomo bd w praniu -.- tragediaaaa z tobą jest !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tobą także jest tragedia -,-

      Usuń
    2. Morda ! Sama nie piszesz a krytykujesz innych.....zastanów się dziewczyno....

      Usuń
    3. spokojnie :)
      ja przynajmniej, nie obrażam, a ty od razu "morda". -,- zastanów się... brawo dla tej pani za szczyt inteligencji :/
      no sory, ale nie będę dawała się obrażać.
      a ty piszesz.? co.?

      Usuń
    4. albo wiesz co. nie będę się z tobą kłócić.
      zachowujemy się strasznie głupio.
      sory klaudia, że musisz patrzeć jak ludzie się kłócą przez twoje imaginy. Tylko nie odbierz tego źle. :)
      Wydaje mi się, że głupio i źle się czujesz czytając te wszystkie kłótnie i obraźliwe komentarze. :) Ja cię rozumiem i przepraszam :* (mam nadzieje, że to przeczytasz)
      tylko cię proszę, nie odbierz tego źle i w zły sposób :)
      tyle z mojej strony:)
      pozdrawiam :* (cb również, koleżanko z góry)

      Usuń
    5. A ja uważam, że to tragedia i lepiej gdyby jej tu nie było. blog schodzi na psy. ANKA to wredna suka , nawet porozmawiać nie umie spokojnie tylko od razu z ryjem wyskakuje , a klaudia .. nie podoba mi się jej praca.

      Usuń
    6. Sory baby . Sami mnie do tego zmusiliście. Dobre dni za nami.

      Usuń
    7. do dziewczyny wyżej(nie do Anki):
      teraz to ty jesteś WREDNĄ SUKĄ. ogarnij się. czy ty widziałaś co ty napisałaś.?! ja wiem, że człowiek pod wpływem emocji pisze głupie rzeczy, ale żeby aż tak. no sory.
      przez takie głupie komentarze i chamskie przezwiska blog schodzi na psy. my go tworzymy - czytelniczki. redaktorki w części też, ale mniejszej. jak my jesteśmy okropne blog też. bo redaktorki się wkurzają i nie są już takie chętne to pisania notek dla takich jak TY. -,-
      Ludzie!!! Kulturaa!!!!! i OGAR!!!! boże ludzie. no tego to ja nie widziałam, żeby czytelniczka obrażała redaktorkę. weś spieprzaj skąd !!!!???? ;/ (przepraszam, ale no choleraaa jasnaaa)

      Usuń
  2. W ndl masz festyn O.o Ja też.. !;D
    Ha ha ale sie złożyło .!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znów przewidywalny... czytam to tylko po to bo myślę, że może jednak coś Ci wyjdzie, ale jednak nie. Nie podobają mi się Twoje prace. Takie coś to ja mogę napisać w 5 minut od ręki i już. Banał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie najprostsze też są fajna . Nie znasz się sama jesteś banał . Jak jesteś taka pewna siebie to dawaj odliczam ci czas zobaczymy jakie ci dzieło wyszło pisane "5 minut od ręki " . Serio od ręki myślałam , że od nogi -.- A imagin bardzo fajny ...

      Usuń
    2. prosty, ale przynajmniej się stara
      wymyślenie, a potem napisanie imaginu jest jest łatwe, kochanienka. więc zamiast się wymądrzać to lepiej napisz jakiś imagin. żal mi ciebie -,-

      Usuń
    3. Uważam tak jak koleżanka trzy komentarze wyżej. Banalny i też mogę takie coś w kilka minut napisać . Typowa historyjka , nic ciekawszego od zwykłej banalnej formułki jak np. wylanie kawy na kogoś...

      Usuń
    4. krytykować to łatwo... -,-
      to napisz fajny, ciekawy i zaskakujący imagin, dziewczynko. i wtedy ci przyznam, że ten jest banalny.
      wole takie niż pisanie, że: jej stań się polepszył, ale następnego dnia zmarła.
      -,- -,-
      życze powodzenia, baby

      Usuń
  4. Hah, fajny ciekawy i bardzo podobają mi się twoje imaginy , jak nie możesz w niedziele to dodaj jutro ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł. banalny, ale fajny. na początku cię nie nawiedziłam , ale zaczynam się do ciebie przyzwyczajać i przekonywać :)
    oby tak dalej :)
    a tymi dziewczynami co hejtują się nie przejmuj. zawsze znajdą się ludzie, którzy nas nie lubią. miej to po prostu w dupie, co one myślą i będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko , ale nudny.. wszystko do przewidzenia. Odejdź dziewcyno

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i banalny, ale mi się podoba :)
    Wolę takie niż te bzdury, gdzie zawsze ktoś ginie i to nie wiadomo z jakiego powodu. Takie np. są kiczowate.
    A opowiadania Klaudii z umiarem, nieprzesadzone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa ciekawe z jakim umiarem. zwykła historyjka. takich w necie krążdy od groma. nic ciekawego. a w tych nielicznych mozna znaleźć coś ciekawego , cała sytuacja trzyma w napieciu lub po prostu tak wciąga, że nie chcesz zeby był koniec. a jej imagin? błagam tylko zeby był koniec

      Usuń
  8. eee tam . faktycznie może banalny ale fajny. sama próbowałam pisać imaginy i szczerze .. lepiej wychodzą mi opowiadania ..napisałam jeden imagin który z 20 minut kreśliłam i poprawiałam więc pozdrowienia dla Klaudii

    OdpowiedzUsuń
  9. Banalny i Baradzo przewidywalny, ale fajnie ze ci sie chciało pisac ;D
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się... Sorry, ale nie wiem co mam napisać. Nie od odchodz... Co wam przeszkadza, że Klauduś tu będzie??? Ci którzy jej nie lubią nie muszą czytać, a ci którzy lubią? Co z nimi? Oni tak samo ja anty fani Klaudi, czegoś chcą....

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!