środa, 27 czerwca 2012

Takie tam - newsy.

Hey. Wy też nie w szkole  ; D   ?  U mnie gorąco xd   . Kompletnie nie wiem o czym pisać. ; /

Moje nowe konto na CZACIE  ma nick  :  Rodeway.  Nie mylić xd 


Chłopcy obecnie są  w Charlotte  . Są teraz w hotelu ; D




Ale przedtem :



Niall z  fankami w  M&G



  Zayn , Louis  i Harry   przed studiem .  Tomlinson paraduje z zarostem ; D  *.*



A tu Hazz  z swoją mega wielką torbą   ; p





Louis dodał na instagrama  ; D



OMOMOMO  *__*   To ze studia ! Wyczuwam nowe piosenki.



Wywiad z Niallem  i Louisem  dla   " Hot  957  "


<KLIK>


A tu Zayn dziś  *__*   Malik .. zabijasz .





Zayn wczoraj  na próbie dźwiękowej ; D





Louis jeździł wczoraj   na  rowerze  prawdopodobnie po hotelu XD  Kto mu dał rower ?






 Film o Niallu . Jest tak zajebisty ,że omomom ^.^

<KLIK>


Chłopcy    pajacują  a Zayn się za nich wstydzi xd


http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5o2a3vdWH1qm9g78o1_500.gif


A tu   stwórca  KOMIXU  ANIMOWANEGO  O 1D.   Z  chłopakami ; D





Jest plotka  ,że  na koncert chłopców  przyjechała blond dziewczyna - chowała się . ; / Nie była to ani mama Lux ani Perrie.  Harry ?   Czyżby Twoja .



Hazz i Josh  wczoraj z fankami.




Co jak co ale ta dziewczyna po lewej  strasznie pasuje do Stylesa *.*



No to w piątek melanż ? ; D


By   Anka


7 komentarzy:

  1. Taaa, ale jakos mi ona nie przypadła do gustu.. xDD ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzrok Zayna jest zabójczy *-*
    + Oby szykowała się nowa piosenka, bo to już chyba czas na to ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko świeże jak bułeczki *.*
    Zdjęcia boskie i faktycznie, dziewczyna pasuje do Hazzy . :P
    a... może to ona była na koncercie ? o.O
    Nie wiem, nie wiem. Oby nowy album pokazał sie szybko ! <33
    pozdrawiam i czekam na nowe newsy . :D
    i zapraszam do mnie na opowiadanie ( mam dwa blogi z nimi ) . :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zayn.. Zayn.. Zayn.. <3
    Oby nowa piosenka. Nie mogę się doczekać. :D
    Fakt - ta dziewczyna pasuje do Harrego. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja też nie w sql... Dzisiaj pogrzeb mojego dziadka i mama nie kazała mi iść do szkoły chociaż pogrzeb dopiero po południu... Dobra nie przynudzam ; D

    1. Ciekawe co Hazza trzyma w tej swojej torbie... ; D
    2. Noooo..! Ja też chce nową piosenkę...! Nie to, że te 'stare' mi sie już nudzą... Po prostu już się nie mogę doczekać, co Oni znowu (zajebistego) wymyślą...! ;]
    3. Nie, no! Szacun dla Louisa! On jest taki, że ... ja prdl!
    4. 'Chłopcy pajacują a Zayn się za nich wstydzi xd' - Hhahaha! Kocham ten komentarz! :D
    5. Ale Mark (czy jak on tam miał... ) ma fajnie!
    6. Ciekawe co to za 'blond dziewczyna'... : )
    7. No... Na serio.... Ta dziewczyna pasuje do Harolda... =]

    Pozdrowienia dla czytelniczek tego bloga! ;*
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie Zayn zabija na tym zdjęciu ! *.*
    Wszystkie zdjęcie ogólnie boskieeeeee <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie masz oczu że mówisz że tamta blondyna do Harrego pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!