sobota, 16 czerwca 2012

Żegnajcie

Wszystko kiedyś się kończy. Mój tydzień próbny też. Jak już pewnie przed chwilą czytałyście nie zostaję na blogu. Jest mi z tego powodu bardzo przykro, ale rozumiem. Chciałabym podziękować Ance oraz pozostałym redaktorkom za ten wspaniały tydzień, który przeżyłam na tym blogu, ale przede wszystkim pragnę podziękować Wam - czytelniczki za to, że czytałyście moje "wypociny" i tak miło je komentowałyście. Jest mi bardzo trudno żegnać się z Wami, ale muszę. Jesteście wspaniałe. Naprawdę Was polubiłam pomimo tego, że większości z Was nidgy nie poznałam i zapewne nie poznam. Piszę to ze łzami w oczach. Jednak mam nadzieję, że wy też będzie o mnie pamiętać.

To jest mój ostatni imagin dodany na tym blogu. Skojarzcie go z kimkolwiek chcecie. Ja skojarzę go właśnie z Wami - czytelniczkami i redaktorami tego bloga.

Polecam piosenkę: Ta sama chwila

Umawiasz się ze swoim najlepszym przyjacielem. Czekasz na niego w parku, ubrana w najpiękniejszą sukienkę jaką masz, najlepsze buty i uczesana jak najładniej. Nie cierpliwisz się, bo się spóźnia. W końcu się zjawia. Na jego widok łzy spływają ci po policzku. Szybko je ocierasz aby się nie martwił. Po tym jak się witacie mówisz co się stało i dlaczego musisz to zrobić. On się nie chce zgodzić, ale ty nalegasz. Mówisz, że nie ma innego wyjścia. W końcu ustępuje. Żegnacie się ze sobą bardzo czule, ponieważ wiecie, że więcej się nie spotkacie. Potem odchodzisz zalana łzami i z pustką w sercu, której nic ani nikt nie zdoła zapełnić.



Żegnajcie :(

                                                                                                                                     By Klaudia   

16 komentarzy:

  1. ; ( Klaudia , popłakałam się ; ( Dziękuję Ci za pracę na tym blogu ; ) .. Proszę Cię byś zrobiła swojego bloga , dziękuję jeszcze raz ; (

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudia szkoda, że odchodzisz :(
    mam nadzieje że założysz własny blog z imaginami o ONE DIRECTION
    piszesz świetnie te smutne jak i wesołe!:*
    mam nadzieje, że jeszcze przeczytam coś Twojego :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Imagin jest świetny. Szkoda, że odchodzisz, ale myślę, że poradziłabyś sobie sama z własnym blogiem ( o ile będziesz chciała założyć ).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mogę , ale ta Anka powalona jakaś jest. Wszyscy chcą cię tutaj Klaudia i nie wiem dlaczego tu nie zostajesz, najwyrażniej ania zazdrosna jest o ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Klaudia nieee odchodż ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie możesz odejść ! :( Popłakałam się na tym ,śliczny ! :D nie wiem dlaczego każą ci odejść....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żal mi tej co ją zwolniła. Teraz tyle osób przestanie tak często wchodzić na tego bloga , bo zawsze to co godzine wchodziłam bo Klaudia nowe imaginy wstawiała

      Usuń
  7. Hej dziewczyny to jeszcze ja. Rozważyłam opcję o blogu z imaginami i go założyłam :)
    http://myimaginewithonedirection.blogspot.com/
    Wejdżdzie, będzie mi miło jeśli odwiedzicie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dajcie sb spokój ! Nie piszcie tego co jest nie zgodne z prawdą!
    NIE WSZYSCY CHCĄ KLAUDII. Rozumiecie, jest duzo osób za, by została, i tez przeciw. I nic nie poradzicie, Trzeba było pisac pod imaginami Klaudi co robi zle, by to poprawiła, wtedy by została

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie macie prawa oskarzac Anki, jej glos decyduje, Chcecie imaginy Klaudii, no prosze, macie blog!
    Zadowoleni ?!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohoho, mój pomysł został wprowadzony w życie, Lala to ma głowę. ; p

    OdpowiedzUsuń
  11. pisałaś najlepiej jak umiałaś, ale widać to nie wystarczyło, aby pozostać na blogu. Nikt cię na pewno nie zapomni. :) I nie załamuj się tym bardzo, widocznie tak miało być :) :)
    Pa :*

    M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tu piaszesz że pisała najlepiej jak umiałą a pod postem anki cos innego . to do ''M''

    OdpowiedzUsuń
  13. Bo pisała najlepiej jak umiała ale to nie wytarczyło, Nie umiesz czytac, czy rozumowac?

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymaj się słońce ;****

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda:** Tak kochalam twoje imaginy:* :'(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!