czwartek, 21 czerwca 2012

Imaginy part. 12


+ muzyka






Stałam na balkonie patrząc się w niebo. Rozchmurzające  się słońce. Msiałam to zrobić , wyrzucić to z siebie. Nie było łatwo. . Musiałam wytłumaczyć mu dlaczego nie odebrałam jego oświadczyn. Wczoraj cały dzień się do mnie nie odzywał.. nawet zaczął mnie ignorować. Ale to mój błąd to moja wina.  Zaciskałam pięści.  Nagle usłyszałam odgłos otwieranych drzwi. Podeszłam do nich i zobaczyłam Niall'a.  Ciągle był obrażony. Przewrócił tylko oczami po suficie i bez słowa poszedł do kuchni.  Gdy próbowałam go pocałować wymknał  się i powiedział .



- Nie denerwuj mnie ! - Trzaskając lodówka.

- Niall muszę Ci wytłumaczyć dlaczego  nie przyjęłam Twoich oswiadczyn - powiedziałam.

Chłopak nagle spojrzał na mnie i zaczął uważnie słuchac.

Na pewno  gdyby wiedział co chcę mu powiedzieć nie był by tak bardzo ciekawy.

- No bo ja.. - zaczęłam

- Zdradziłam Cie, - pobiegłam do przedpokoju i zaczęłam pakować swoje rzeczy.

Horan pobiegł za mną i energicznie potrząsnął 

- Zartujesz sobie ze mnie ? - zapytał płacząc

- Nie kocham Cie  , nie rozumiesz.

- jesteś zwykłą szmatą  , nienawidze Cie ! Jak mogłem z kimś takim żyć. - krzyczał .


Wybiegłam z domu przy okazji dając mu prosto z liścia .

Miejscem do jakiego się udałam było oczywiście  dom Zayn'a. To jego kochałam. Kiedy cała zapłakana wbiegłam do niego , natychmiast przytulił mnie  i zaczął uspokajać.

- Co się stało ?

- Powiedziałam o wszystkim Niallowi. - płakałam coraz bardziej.


- A powiedziałaś mu o ważniejszym ? - zapytał.

- Nie powiedziałam i nie zamierzam ! - krzyknełam.


- Już dobrze . - pocałował mnie w czoło.


Ta historia ma swój niesamowity koniec... Kiedy ja urodziłam córkę  postanowiłam stworzyć szczęśliwy dom z Zaynem. Tymczasem  dowiedziałam się ,że Niall jest szczęśliwy i ma syna. Cieszyłam się jego szczęściem.  Jakie było moje zdziwienie gdy  Eliza przyprowadziła swojego chłopaka . Był strasznie podobny do Niall'a.  I miał takie samo nazwisko jak on. !  Byłam i ciągle jestem pewna ,że to jego syn .  Nigdy nie pytałam się o jego rodzinę..   Moja córka nie wiedziała i nie wie ,że ojciec jej chłopaka znaczył coś dla mnie .. kiedyś.






By  Anka


19 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. *__* Piękny imagin... Napiszesz coś o Louisie ?

    http://give-me-love-like-never-before.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niom, napisz o Louisie! :D A imagin zajebisty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się. Ja uwielbiam Niall'a i to pewnie dlatego ... hehehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest świetny. I muzyka zawsze idealnie dobrana. :) Zgadzam się z wypowiedziami wyżej - też chciałabym coś z Louisem. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się nie podoba strasznie .

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chcę o moim Louis'ie

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet fajny :)
    chociaż moim zdaniem zamiast Niall'a powinien być jakiś inny chłopak. Nie koniecznie z 1D. Wtedy wszystko było by ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łeee zdradziła Niall'a co z głupia baba ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna historia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. twojeee imaginy saa najlepszee nawet lepsze od tej Klaudii wiec jest ona nie potrzebna xd

    OdpowiedzUsuń
  12. A MI sie niue podoba. Zayn I Niall sa razem w zespole ,wiec to dziwne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co z tegooo że są razem w zespolee .
      tąą są tylkoo imaginy -,-

      Usuń
  13. Głosowac mi tu na 1d, bo ostatnio mieli 2 miejsce !
    to dla tych co maja konto na 4fun.tv - http://www.4fun.tv/glosowanie.html
    a to dla facebook'owiczów - http://www.facebook.com/4fun.tv/app_279860032048654 ; pp
    do roboty, ruszyc dupy i glosowac ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi też się nie zabardzo podoba.....zdrada z chłopakiem z zespołu i jeszcze te okrutne przezwiska Nialla od szmat i wogóle....nieee :|

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podoba mi się. Wolę iaginy Klaudi... A tak się Anka żucałaś że są tu nie potrzebne opowiadanie a teraz... Co ty dziewczynko odpierdalasz?

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też się nie podoba.....wiem że to są wymyślone imaginy ale troszeczkę przesada....zgadzam się z tym że takie przezwiska typu szmata itp. to już masakra ! Jeszcze zdradzała go z Zaynem.....nie , nie podoba mi się. Zgadzam się z wypowiedzią wyżej .

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!