środa, 6 czerwca 2012

Takie tam.

Wiecie.. przemyślałam coś i.. macie rację. Nie powinnam się przejmować hejterami . Tak wczoraj sobie rozmyślałam nad sytuacją chłopców którzy wytrzymują  hejty niedowartościowanych ludzi. Nie jest im łatwo.. Ja na pewno nie zrezygnuje z tego co robię dlatego , że ktoś ma pretensje.. Wybaczcie ,że czasami mam takie wybuchowe 'działanie' ale nie ma to jak hejty , nie ? Oglądałam sobie Titanica .. pierwszy raz w życiu.. , bo nigdy nie miałam czasu. Film dużo mi dał , ( jeśli wiecie o co chodzi ..) . Może  jestem za miękka ,że tak szybko wróciłam ? Nie wiem.. Ale nie warto się poddawać.. dziękuję za to.



Chłopcy występowali tu wczoraj.

Zdjęcie: Chłopcy występują dziś tutaj :)



Słyszeliście chyba o plotce z sex taśmą i pewną blondynką ? Na razie nie ma zbitych dowodów.. Ale mi się wydaje ,że chyba  sex taśma Larrego  XD


Wczoraj prawdopodobnie stratowano dziewczynę na koncercie.. Ale Hazz ją zobaczył i krzyczał do ochroniarzy by ją wyciągnęli. Biedna... ;c  Rycerz.. ♥



Chłopcy są w Meksyku. Niall zaciesz bo mają tam dobre żarcie.. . Niestety nie mają  dużo wytchnienia bo wszędzie dziennikarze :3


Nasza kochana Dan . :))

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m4a9azX51q1r64qrxo9_250.gif Zdjęcie: A na dobranoc, nie macie chłopców .. TYLKO NASZĄ PRZYSZŁĄ SOLENIZANTKĘ - Danialle <3 Dokładnie jej dupcię :D 
haha, ej no,też chce być taka ! / Niallerowa    Liam to ma gust :DD



Liam jak mogłeś ?! ;c Paul zrób coś z tym!


http://24.media.tumblr.com/tumblr_m535q0Bj3D1rxnka1o1_250.gif



Harry jakie kociak :33  ja też chcę go ' posmerać' za uszkiem nooo ♥


http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5513rzHD51ruy6lno1_250.gif

Przedwczoraj  Niall trochę się wkurzył i wygarnął ludziom którzy go obrażają co o nich myśli ! - Dobrze Nialler ! Tak trzymać .




Niall  i fanka.

   On to  rzadko kiedy obejmuje fankę.. :3


Podoba Wam sie ta grzywka ? Mi bardzo :DD




A  ta dziewczyna ma fajną koszulkę :)


Kocham takie fotki. ..♥



Danielle  miała występ prawdopodobnie w poniedziałek :)


 

Liam dumny.. :DD


Niesamowite :DD




Ostatnie tweety Harry'ego :)


 

:))

W drugim  dodał zdjecie :D

To :



W trzecim też dodał :



I w czwartym też :




A tu Niall i Louis wydurniają się na scenie xd Zayn załozył wielkie zielone  okulary .Warto zobaczyć ahahah :DD

<KLIK>


A właśnie tu Harry mówi ochronie by zaprali tą stratowaną dziewczynę za kulisy ♥  
A Niall na to mu odpowiedział : spokojnie, ochrona się nią zajmie :')
<KLIK> 
  Widziałyście to ?

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/564940_477429058937112_835149673_n.jpg  Chińska gazeta... spoko.




By  Anka




11 komentarzy:

  1. fajnie,że wróciłaś nie należy się jakimiś hejtami przejmować;) ...zaglądanie na ten blog to mój rytuał(kilka razy dziennie) i jest naprawdę świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmój się nimi :P

    Zapraszam na mój blog :) http://one-direction-polskiblogoffical.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże wróciłaś kochanie.Ale ulga xd

    OdpowiedzUsuń
  4. mówiłam że wrócisz, tylko czekałaś na to aż ci ludzie powiedzą jak rto cie oni kochają i bla bla....
    o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam sobie coś i nie zamierzam tego spierdoli* .

      Usuń
  5. Nawet nie wiesz jak sie ciesze ze zostajesz<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak naprawde to nie mialas zadnej przerwy..

    OdpowiedzUsuń
  7. hm, przecież ty nie miałaś żadnych hejtów ? ludzie Cię kochają ;d ciesze się , że jesteś z nami <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dobrze, nie przejmuj się nimi , nasze chłopaki jakoś sobie radzą ty też dasz radę. :D dobrze, że wrócłaś :) kochamy CIĘ :*

    OdpowiedzUsuń
  9. skad wiesz co niall powiedzial na tym filmiku?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!