sobota, 16 czerwca 2012

Najważniejsze rzeczy.



Nowy tatuaż Harry'ego .




Wczoraj  Mecz  Szwecja - Anglia  wygrał zespół Angli. Od początku byłam za nimi.


Harry i Nialler świecili wczoraj gołymi klatami przed tour busem xd


Wut? Niall Topless holy mother..

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5nvf2ltWp1rtwurlo1_250.gif


 



Lou , Nialler, Hazz w Six Flags  dziś.






A dziś życzymy naszym wygranej ! Od rana paraduje z flagą Polski na twarzy i bluzką z napisem " Polska Biało -Czerwoni " . ;D





Kibicujcie naszym <3



By  Anka

12 komentarzy:

  1. Ja na pewno będę kibicować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg.. ten blog teraz nie będzie taki sam bez Klaudii ;(
    zmienia się na gorsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda...smutna ale prawdziwa....szkoda że odchodzi...już tak często nie będę wchodziła...

      Usuń
    2. nie ty jedna :\

      Usuń
  3. piękny tatuaż Hazzy :) Jakie klaty *.* mmmmm XD Ja też kibicuję już od rana ! :D Liczę na wygraną :) Jejciu , szkoda że Klaudia odchodzi :( dlaczego ?! ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapewne , czysta zazdrość anki bo pod jej postami nie ma aż tyle przyjemnych komentarzy

      Usuń
  4. Hej , notka super :) mam taki pomysł :P pomyślałam sobie że można napisać coś do Dzień Dobry TVN na temat chłopaków :D może jakoś by nam pomogli :D Wy jako redaktorki czy mogły byście coś napisać ? :D ja już sama osobiście napisałam :D ale im więcej tym lepiej :P Wystarczy wejść na Dzień Dobry TVN i wejść w zakładkę "Kontakt" - tam można do nich napisać :D Proszę :D Pozdrawiam xoo

    OdpowiedzUsuń
  5. Anka widziałaś nowy odcinek kolejno odlicz czyli viva 10 naj? w tym odcinku "gwiazdy" obrażają 1D musisz koniecznie to obejrzeć!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widzialam, i przez to znienawidzilam vive. ;p A co do Klaudii przestancie hejtowac Anke ! Klaudia to juz przeszlosc na tym blogu, a jak tak bardzo ja kochacie to wbijac na jej bloga, a nie zasmiecac ten blog glupimi komentarzami. xD`ee

      Usuń
    2. zgadzam się z tobą Laura :)

      Usuń
  6. Fajny tatuaż :D
    Skąd bierzesz informacje na bloga ?
    http://wyobraznia1d.blogspot.com/ powiadom mnie proszę.
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na 100 procent będę oglądać mecz i kibicować Polsce :)
    mmmmmmmmm.... Hazza <3
    ej, dziewczyny nie hejtujcie Anki. Zadecydowała tak i trzeba to uszanować. Mi też jest przykro, że Klaudia odchodzi, ale nie aż tak, żeby straszyć, że nie będę tu zaglądać i wgl. Bo będę :) :)

    M.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!