środa, 20 czerwca 2012

Fotki.

Czepiacie się mnie ,że nie przejmuje się tym co myślą i piszą inny.. jednak mylicie się bo przeżywam to. Nie komentuję i nie zamierzam bo po prostu BRAKUJE mi stosownego  komentarza. I wiem ,że inni mają to w dupie. -.-  Nie chciałam rozdrapywać ran .. ale musiałam coś wyjaśnić. I własnie to zrobiłam. Dawać strzelajcie fochy .. proszę bardzo.  Te osoby pozdrawiam  środkowym palcem.  Idźcie oglądać dobranockę  lepiej.



Nie ma to jak bieganie godzine po tadionie ;3 i pajacowanie na bramce udając Szczęsnego xd . Żuci łam się kilka razy tak jak Wojtek to zazwyczaj robi broniąc. I  choć mam porozbijane łokcie i kolana to nie żałuję tego ;D  Od kilku miesiecy biegam na stadionie więc zazwyczaj to mój drugi dom xd .  W weekendy chodze nawet o 5.00 hardkor haha xd




 


Hahaha <3


Demi i  Simon.




Elka i Lou na obiedzie wczoraj :



Niall wczoraj trzymający na rękach Baby Lux.


 

Elka i Lou .




Fajna koszulka.


Zayn w tej chwili jest w UK.



Synek Andy'ego  z mamą .




Josh prawdopodobnie  zrobił sobie tatuaż na lewym nadgarstku. *.* Na twitcamie obiecał ,że wytatuuje sobie mini - twarz Niall XD  Na razie nie wiadomo co tam się 'kryje ' .

 



Hahaha. Leże. Widzieliście :





Niall i jego przyjaciele z Irlandii w Santa Monica .




Lou i Elka w LA.






Siostra Zayn'a ma urodziny 23 lipca . Waliyha Malik.


Josh gdy miał  15 lat i miał dredy ;33





XD

  Kocham ta minę.



Piękny uśmiech  Liam'a .

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m58xlrTcLf1qklju2o1_250.png 


Niall jako Irlandczyk kibicuje  Irlandi a hejtuje Anglię !  Podczas meczu  UKR - ANG   napisał na tt " CMON  UKRAINE "   ; /





Jaram się tym zdjęciem *____*


 




Post denny jak zawsze -.-  Nie mam weny .. wybaczcie.  Może wy macie ? Jak tak to piszcie co mam dodać  .  Pozdrawiam .


+  zapraszam na mego niu  bloga o Wojtusiu Sz.   i Polskiej Reprezentacji. ♥

<KLIK>






I na koniec  moja fotka z tej wycieczki w maju na której byłam 4 dni ;33


 


( ja to ta z przodu + moja przyjaciółka ;33  ) .



By  Anka



42 komentarze:

  1. Moglabys pzrestac pisac o tej pilce noznej ? euro, euro i i po euro ( dla Polski) a ty ciagle tylko o tym.. zwariowac mozna... -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Post średni. Nie chce być niemiła, ale delikatnie mówiąc mogłabyś pisać więcej o One Direction a nie o sobie. Piszesz jaka u cb pogoda i króciutkkie info. Okey, nie mam nic przeciwko, ale bez przesady. Nie możesz założyć sb blogowego pamiętnika? A na koniec lubie cię i pisząc tam to wcześniejsze nie chciałam cię urazić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożeee, ale z ciebie gówniara -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co, nie wiedziałaś że mając 12 lat jest się gówniarą ? o.O

      Usuń
    2. Boże myślisz ,że się przejmuje tym co piszesz ?hahaha . Kocham taka logikę . ; gdy powiesz do 12-latki ,że jest gowniara to cię tylko wysmieje.gdy powiesz to do 22 dziewczyny to masz gwarantowany wpierdol. Xd + nie obraz się kiedy za kilka lat ja bede młodsza a ciebie będą nazywać starą . Na tym to polega .

      Usuń
  4. Jakie dziecie !

    OdpowiedzUsuń
  5. WG mnie przesadzacie . Też mam 12 lat i co ?Może wygladam na starsżą tez tak uważam ale nie musicie obrażać Anki . Przyznam się , że ona czasem działa mi na nerwy z tym euro . Wg mnie nie wyglądasz na starsża ani nie na młodszą . I to nie jej wina że wg was wyglada jak gówniara. Chociaż wg mnie nie wygląda. Już lepiej byc naturalnym niż zjaranym za przeproszeniem na solarce i nie powiem co jeszcze -.- Skoro jesteście takie mądre wrzućcie swoje zdjęcia do internetu . Porównamy je . I Anka wgl miała odwage że wstawiła te zdjęcie do internetu bo bywa to niebezpieczne np. w przypadku was . ! -.- Wiec krzyz na droge i powodzenia ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą. Ja również mam 12 lat. I co z tego? Wiek nie ma znaczenia ważne żeby człowiek miał odpowiedni charakter. Może wyglądam trochę doroślej ale ludzie proszę wolicie mieć kilo tapety i uważać się piękne? Ja osobiście wolę być naturalna. A directionerem można być mając 12 czy 16 lat. Ważne żeby kochać 1D. Myślicie że fanki 1D mają powyżej 14 lat? Wcale nie! 12-latki nie są jakimiś wyjątkami. I proszę nie hejtujcie 12, 13- letnich fanek. Mówię tak, bo sama mam 12 lat i wiem co to znaczy. Dziękuje, dobranoc -,-

      Usuń
  6. Mówiąc , że mając 12 lat jest sie gówniarą to wyobraźcie sb , że tez kiedyś nią bylyście . -.-Lub jesteście .
    -Asia .

    OdpowiedzUsuń
  7. Wynocha z tego bloga, dziwko! -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja! WYPIERDALAJ!


      - PAT.

      Usuń
    2. Przyłączam się do tego. ;P

      Usuń
    3. aaaa o co chodzi.? :P

      Usuń
    4. To do Asi czy do Anki ?

      Usuń
    5. Oby do Anki, oby do Anki
      -Axxel

      Usuń
    6. zgadzam się i oby do Anki :D !

      Usuń
    7. Jesli chcecie to wy zaraz będziecie wypierdalac z tąd. Oj skończy wam się anonimy -.- +środkowy paluszek dla tych idiotek .

      Usuń
    8. E to sb założymy konto google nazwiemy anonimowy i co ? xd Dalej bd c ie hejtować . Niby jak z tąd sie wyniesiemy możemy wchodzić kiedy chcemy !:D Dziecko słonca ...

      Usuń
    9. Aniu dziecko, zajrzyj lepiej do słownika ortograficznego. -,- z tąd xd wstyd i hańba, nawet jak na taką gówniarę jak ty ;P

      Usuń
    10. Hehehe, chyba nam nie grozisz, Aniuuu ;D pamiętaj, że jest nas więcej i mamy większą siłę. xD

      _PAT.

      Usuń
    11. Haha. Zaraz się zaśmieję jeszcze raz. Żałosne dzieci... Założę się ,że w realu jesteście zwykłymi sukami i idiotkami.. nie trudno zgadnąć.

      Usuń
  8. Lou i El razem wyglądają przepięknie :) śliczna z nich para :) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. To do Asi czy do Anki ?

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny ten blog o Wojtku. Będę na niego wchodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam 14 lat i jakoś lubię gdy nazywają mnie gówniarą, bo nie lubię się wywyższać tym jaki mam wiek, lubię być dzieckiem i chcę by trwało to jak najdłużej, tobie też radzę się tym cieszyć , a nie udawać dorosłą. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. JPRD ogarnijcie się ludzie. Macie coś do niej? To wypierdalać z tego bloga. Macie coś do dzieci? To wypierdalać palić faje "dorośli ludzie" którzy tu wchodzicie. A jeśli piszę coś o Sb albo o EURO a wam to nie pasuję to Kurwa idziemy dalej szukać czegoś o 1D.
    Zrozumiano?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam cos do niej. Jeśli myślisz, że dorosłe życie polega na paleniu faj to się mylisz. Chciałaś zabłysnąć... coś chyba się nie udało.

      Usuń
  13. Nie myślę że na tym polega, ale wiem jak myśli większość idiotów mojego pokolenia. Ale widzę że ty też nie masz się czym chwalić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynko, nie zaczynaj, bo nie wiesz z kim rozmawiasz. ;p

      Usuń
    2. Na tym polega dorosłe życie ? -,-

      Usuń
  14. alee jesteeś brzydkaa ;pp
    jaa ładniejszaa;d

    OdpowiedzUsuń
  15. To Ku*wa dowaliła xD Czyżby klasowy komik się pojawił??

    OdpowiedzUsuń
  16. Ej...No gdzie jesteś, myślałam że się jeszcze chwilę poklniemy a ty nic.

    OdpowiedzUsuń
  17. ;**
    Jakaś ty mocna w buźce ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. ej dajcie jej spokuj to jej bloog i może pisać co chce a jak komuś się nie podoba to niech nie czyta

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!