piątek, 15 czerwca 2012

Newsy. !

 Hey. U mnie oceny już wystawione i nie jest tak źle xd  spoko luz . Będę miała więcej czasu dla siebie. ;)  W końcu pierwszy raz od kilku tygodni jest u mnie słońce !.. Nawet nie wiecie jak się  z tego ciesze.


Louis kochany głupek.. robiąc fotki z fankami. Zauważył ,że jedna z nich jest wyższa od niego .. to stanął na palcach i cieszył mordkę xd hahah :DD . Tu gif'y  :


http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5mtb4Z4P01rqv2jbo1_250.gif http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5mtb4Z4P01rqv2jbo2_250.gif
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5mtiaJOdr1rxl36go1_500.gif 




Zayn wczoraj jeździł na rowerku :33




+  Okładka Fun Clubu , zdjęcie plakatu i zdjęcie artykułu i mini wpis o Hazzie .






   Plakat :PP

  Artykuł .




Tu piszą ,że Harry gdy był jeszcze w XFactorze był blady i pryskał się  specjalną opalenizną w sprayu XD  . Wtedy rozebrał się do bokserek i miał czepek kąpielowy na głowie xd  . I gdy się tak malował  do jego garderoby weszła jurorka Cheryl Cole. XD Był prawie nagi  ;DD


Hazz na koncercie znowu dostał w krocze :DD


Tu prawdopodobnie XD




Wczoraj znowu  Liam wziął telefon fanki i  nagrywał na scenie  tu filmik :

<KLIK>




Dziś za kulisami była mała Lux. Opiekował się nią Louis

♥.♥


XD

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5mgpkyUxB1rvr23eo1_400.gif


Pamietacie tatę Lux ? Jakiś czas temu pozwolił  sobie by Harry zrobił mu tatuaż.  Raczej bardzo podobają mu się tatuaże robione przez 1D bo tym razem Malik  pobawił się tatuażyste xd




 


Niall ma już  4 mln followersów na twitterze !


 


Wczoraj Niall paradował po mieście z czapką  ze swoim imieniem xd


A tu Nialler z fanką wczoraj w klubie.






Bardzo możliwe jest to ,że chłopcy za około rok będą zabierać w trasy małego pieska Husky.. *___*


Niall czekający  przed kinem.





Siłownia w  londyńskim hotelu chłopców w którym mieszkają/mieszkali


 




A tu Nialler o rozmowach z Demi na skype.




Kilka godzin temu tour busie.




Jak to zobaczyłam to taka brecha hahaha.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5nj16CyIn1rt675zo1_500.jpg 

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5nj16CyIn1rt675zo2_500.jpg


Liam i Dan dziś.







To na tyle xx. Ja idę na dwór bo nie zamierzam gnić na kompie. ;))  Więc trzymajcie się i komentujcie.


By Anka

18 komentarzy:

  1. Hej :)
    mogłabyś przetłumaczyć to gdzie Niall mówił o Demi ?

    OdpowiedzUsuń
  2. i co tam jest napisanee w tym artykule o tych dziewczynaach ? ;>
    najbardzieej mi chodzi o Niallera alee jak wszystcy to wszystcy ! ;d
    a nie mogee juz kupic następneej gazety bo na samo one direction w ciąguu dwóch dni wydałaam przeszło 250 zł . ;/ wieeem dużoo nie jest alee 300 zł too całee mojee kieszonkowee na miesiąc wieec masakraa ;pp musze taciee powiedzieec że chce podwyżkee boo to trochee mało ... ;dd
    too byłaabym wdzieczna jakbys napisałaa! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. haha :) boze jak ja kocham tego głuptaska ( Louis'a ) < 33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile wy macie na tak !(że czytasz tego bloga o.0

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.viva-tv.pl/shows/kolejno-odlicz-czyli-viva-10-naj-3/episodes/kolejno-odlicz-3-odc-7-naj-ostatnich-miesiecy/video/kolejno-odlicz-czyli-viva-10-naj-3-odc-7-2-2-791266/
    możesz wrzucić do następnej notki? od 18 minut mówią o 1D i to jest masakra
    zresztą same obejrzyjcie wstyd mi za nich

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżby Liam znowu chodził bez butów?
    Zacna nakrycie głowy Haroldzie xD

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha, Lou kochany :) historia z 1D storyoffaless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiszcie to co jest o chłopakach
    jakie lubią dziewczynay

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie umiem patrzeć na Liama i Daniel .

    OdpowiedzUsuń
  10. hahahaha :) gify i niektóre foty mnie rozbrajają :) hahahaha :)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisz jakie dziewczyny ich kręcą ! Nic nie widać, a nie chce mi się kupować tej gazety ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha. najlepsze to nakrycie głowy Harrego. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. czy Liam ma same skarpetki? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lou *.* kocham go :D Liam :D w samych skarpetach , a co tam :P Niech mój telefon zabierze :P świetna notka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej , świetna notka :) mam taki pomysł :P pomyślałam sobie że można napisać coś do Dzień Dobry TVN na temat chłopaków :D może jakoś by nam pomogli :D Wy jako redaktorki czy mogły byście coś napisać ? :D ja już sama osobiście napisałam :D ale im więcej tym lepiej :P Wystarczy wejść na Dzień Dobry TVN i wejść w zakładkę "Kontakt" - tam można do nich napisać :D Proszę :D Pozdrawiam xoo

    OdpowiedzUsuń
  16. heh, a widziałyście jaki błąd zrobili w tym funclubie w artykule o nich? ;) Pisze w wypowiedzie LIAMA: "moja ukochana-ELEANOR CALDER"... Pomylili Liama z Lou ;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!